Cuma, Aralık 2, 2016

Çuvaldan Çanta

15

Çuvaldan Çanta
Okullar tatil olunca benim de canım sıkılmaya başlamıştı. Uzun zamandır bir şeyler yapmak istiyordum. Dikiş makinesini az da olsa bildiğim için kumaşlarla bir şey yapmak istedim. 15 yaşında birinin en çok kullanacağı eşya çanta olunca, ben de çanta yaptım. Daha önce burada görmüştüm.

Çuvaldan Çanta
Benzetmeye çalıştım, umarım beğenirsiniz :)

15 YORUMLAR

  1. Gayet başarılı olmuş, elinize sağlık :)
    Minik bir tavsiye; bu çantadan bir tane daha yaptığınızda kendi yorumunuzu katarak bambaşka ve çok hoş bir çanta yapabileceğinize inanıyorum.
    Belki boncuklar, keçeden figürler, metal aparatlar vb…
    Emek isteyen bir çalışmayı çok başarılı bir şekilde yapmışsınız, tebrikler ;)

  2. Evet ellerine sağlık :) Gliatasarıma katılıyorum madem 15 yaşındasın daha eğlenceli şeyler de eklesen sana yakışır :) Boncuklar, metaller kısmına da katılıyorum yani :)

  3. hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınızı dikkate alacağım.bugünde yeni bir saat yaptım onu da en kısa zamanda sizlere sunacağım :D

  4. bende 15 yaşındayım ve sana tamamen katılıyorum en çok kullandığımız şey ÇANTA :) çuvaldan çanta yapılışını görüdüğüm an ona vuruldum zaten hemen sizlerle paylaşmıştım ama malesef ben çuval bulamadım sen bulmuşun çok da güzel yapmışın ama bende gliatasarim a katılıyorum metal aparatlar çok daha güzel olmasına yardımcı olur :)

  5. çok teşekkür ederim evet metallerle de hoş durabilir belki ileride bir kaç bişey daha ekleyebilirim çantama :D

  6. 15 yaş… Bravo. İnan ki çok başarılı olmuş. Ben zaten çuval hastasıyım. Bir de bu kadar güzel bir çalışma olunca aklım kaldı tabii . Ellerin dert görmesin Ezgi.