Salı, Aralık 6, 2016
dikiş denemeleri

21 YORUMLAR

  1. bazı arkadaşlar beni gerçekten şaşırtıyorsunuz.. Acemi işi dikiş böyle olursa gerisini düşünmek istemiyorum. Demek ki dikiş bilseniz, kim bilir ne harikalar yaratırsınız. Ellerinize sağlık, süper olmuş.

  2. bende kalıptan filan anlamam dikişi çok seviyorum çok güzel olmuş ellerinize sağlık nede çok sevinmiştir ama şimdi 2numaralı kızınızda istiyordur yakında onuda görürüz inş

  3. arkadaşlar teşekkür ederim hepinize.güzel yorumlarınız beni cesaretlendirdi.burada çok usta arkadaşlar var.destekte böyle olunca bende ilerletmeyi ümit ediyorum artık:))bunca ustanın sözlerini boşa çıkarmamak gerek dimi:)

  4. harikasın dolunay.. süper olmuş bu etekk…hadi bakalım yolun açık olsun.. bende biraz dikiş bilirim.. sormak istediklerin olursa yardımcı olmaya çalışırım bildiklerim ile..

  5. Ne biçim acemilik bu dolunay82? Gayet güzel olmuş, mankene de yakışmış. Hakkınızı yemenize izin vermeyeceğim sayın bayan. Ben beğendim..

  6. gülenbayan ve gönüldenele sizin gibi marifetli arkadaşların bu güze sözleri beni çok mutlu etti.siz beğendiyseniz olmuştur artık:))tamam söz dikişe devam:)

  7. Kız çocuklarına ne giydirirseniz giydirin yakışıyor. dolunay82. Çok güzel olmuş eteğiniz. Bol bol dikip giydirirsiniz artık.

  8. teşekkür ederim yalnzben ve daliya.evt kızlarım olmasının en güzel avantajı bu.kızlara alternatif çok.ama hayırlı sağlıklı olsunlarda erkek kız farketmez dimi.