Doğal malzemelerle balkon dekorasyonu

-

dogal-malzemelerle-balkon-susleme-fikirleri-
Terasımda alt katlara ait büyük bir baca vardı, beni rahatsız ettiğinden ona bir güzellik katmak istedim ve boş, atıl durumda olan bir çerçeve ile yola çıktım. Bir küçük çerçeveyle başlayan yolcuğun rotası epey şaştı, ama sonucu görenlerin beğenileri doğru şeyler yaptığımı kanıtladı bana. Bu uzun çalışmalardan sizlerin de faydalanabileceği şeyler olabilir. Bakalım sizler ne düşüneceksiniz?
Boş çerçeve deyip geçmeyin…

kendin-yap-balkon-susleri
Çerçevenin içine vitray çalışması yaptım, kenarlarını da eskittim. Ve bacayı deniz taşlarıyla ördüm, bakalım sonuç nasıl olacak…

kendin-yap-balkon-susleri-

sandalye-yenileme
Bu eski sandalyeleri bulmak ne kadar zor olduuu…

sandalye-yenileme-
Sandalyelerin giyinmiş hali:) Bitmiş hali aşağıda.

Yapım aşamaları epey uzun çünkü sandelyeler, minderler, masa, su kabağı lambalarından ağaç… Hepsini kendim yaptım. Bu aşamaları görmek için bloguma beklerim.

dogal-malzemelerle-balkon-susleme-fikirleri

6 yorum gelmiş

  1. Eskici

    Çok teşekkür ederim Nurkun hnm. İyi ve güzel şeyler yapmayı seviyoruz hepimiz. Birbirimize de ilham ve fikir vermesi amacıyla paylaşıyoruz. Beğendiğinize sevindim.

  2. shane

    vallahi bravo, gerçekten öncesi ve sonrası arasında dağlar kadar fark var. ellerinize sağlık, keyfini çıkarın.

  3. Eskici

    “Emek vermeden ekmek olmaz” derler büyüklerimiz. Emek çok olunca, keyfi de çok oluyor tabiiiki. Teşekkür ederim Shane.

Bir Cevap Yazın