Cumartesi, Aralık 3, 2016

DOĞURAN AVİZELER :)

10

Merhaba sevgili dostlar, Bugün sizlere 8 yıl önce kömürlüğe atılan toz toprak içinde kalmış bazı yerleri küflenmiş 2 avizemden bahsedeceğim. Kömürlüğe indiğimde onlar bana baktı ben onlara, kıyamadım aldım eve geldim balkona çıkardım dedim benim bunları yenilemem lazım. Önce bütün taşlarını soktüm (bazıları kırılmış yani eksik taşlar var.) o telleri hep küflü olduğu için attım taşları bir leğene deterjanlı su yaptım güzelce yıkadım tek tek sildim :) sonra avizenin ana metallerinin de bazı yerleri küflenmiş elektirik bağlantıları kötü olmuştu onu söktüm samanpazarına götürdüm avizem SARI idi ben bu sefer BEYAZ kaplama yaptırdım.

Çok güzel oldu :) sonra Ankara-Ulustaki Avizecilere gittim elektirik aksanını yenilettim ve eksik taşların yerine yeni tasarım DAMLA TAŞLARDAN aldım. (Koltuklarım KAHVE Tonlarda olduğu için kahve damlataş aldım) bağlantı aparatları aldım eve geldim avizelerimi yeniden yaptım okadar güzel oldu ki :) en kısa zamanda resimlerini sizlerle paylaşacağı :) Ama bugün avizeme ilave taşlar aldığım için esas kendi taşlarından da arttı bir miktar onlarıda şimdi resimini yükleyeceğim 2 adet daha avize yaptım biri kendi odama biri Barışın odasın :) onları sizlerle yaplaşıyorum. Umarım beğenirsinizSevgiyle kalın :)

10 YORUMLAR

  1. Ne kadar ciddi bir emek! Ayeıntılarına kadar ince ince düşünmüş ve çalışmışsınız. Sonuç çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

  2. Çok Teşekkür ederim sevgili Dostlar :) Esas ana avizelerimi resimleyemedim inşallah onlarıda resimleyip sizlerle paylaşacağım:) bu beyaz taşlar onlardan kaldı onlara resimdeki damla taşları alarak bunları ürettim. avizem 2 idi şimdi 4 oldu :)

  3. canlarım çok tşk ederim ya saolunuz valla burdan aldığım gazla evdeki herşeyi 3 kez 5 kez inceliyorum ne yaparım nasıl yaparım diye ve yaparkende çok mutlu oluyorum hele birde sizlerden böyle güzel yorumlar gelince kendime yürü be Serap kim tutar seni diyorum :) Çokkkkkkkkkkkk Tşk ederim :)

  4. Çok tşk ederim valla eskiden olsa bende aynen öyle yapardım ama 10 marifete takıldığımdan beri hiç bir şeyi atamıyorum, bırakın beni kardeşlerim filan bir şey atmaya kalksa hemen düşünüyorum ne yapabilirim bunlardan diye, artık hiç bir şey atamıyorum annem de benle dalga geçiyor Serap yakında sen çöp ev olursun diye korkuyorum kızım diyor bana :)