Duvar Dekorum ve Yastıklarım

-

duvar süsleme
Eski evimde mutfak kapısında kullandığım ve şimdi ihtiyaç duymadığım kapı süsünü kesip duvar dekoru olarak kullandım. Artık kırtasiyelerde satılan Patafiks’le duvarlara zarar vermeden bir şeyleri yapıştırmak çok kolay. Ben de teker teker bu yuvarlakları istediğim şekilde yapıştırdım ve ortaya bu görüntüller çıktı. Bu süsler her türlü şey için de değerlendirilebilir. Eski evimde daha başka bir dekor yapmıştım bunlardan :) Eski koltuk takımımın yastıklarını atmayıp onları da renkli pullarla süsledim ve odamın bir köşesinde çok güzel bir dekor oluşturdular…

yaratıcı ev dekorasyon fikirleri

elişi çalışmaları

kırlent modelleri

22 yorum gelmiş

  1. shane

    çok sempatik olmuş, duvarları bu şekilde süslemek eskiden çok tercih edilmezdi. artık daha cesur olabiliyoruz :)

  2. ayamaya

    shane ‘ e katılıyorum, eskiden duvarlarda sadece çerçeveler olurdu , o bile abartılmamak şartıyla …
    yastıklar da duvar süsünüz de çok güzel olmuş emeklerinize sağlık

  3. senayatilgan

    Yorumlarınızı yeni görmekle birlikte çok hoşuma gitti arkadaşlar… Shane ve ayamaya ayrı ayrı teşekkürlerimi kabul edin lütfen :)

  4. senayatilgan

    Ankaradaki evimde can sıkıntısından gelmişti aklıma Edirne de de uyguladım. Burada duvar reklerimde destekledi ve herkes hayran kalıyor :)

  5. zulaltan

    ben demedim mi ev dekorasyonu yeteneği de var :) 10marifet başlıklarının hepsinde Şenay var :) fikrine ,ellerine sağlık :) ikizler burcu olunca içinde bir sürü kişilik var her biri başka yetenek sergiliyor, ikizlerin enerjisini yansıtıyor :)

  6. zulaltan

    yapılan işler ortada Şenay bu arada iyiki doğdun :D kardeşimde ikizler burcu çok değişkendir sende de var mı o huylar ??

Bir Cevap Yazın