Duvar saatine etamin işlemeli geri dönüşüm fikri

-

Geri dönüşüm etkinliklerini hep çok sevmişimdir. Eskiyi yeniye dönüştürmek, üzerinde küçük dokunuşlarla bambaşka bir şeye çevirmek her zaman mutlu etmiştir. Eminim ki birçoğunuz da seviyorsunuzdur öncesi-sonrası işlerini. Tabii bu, öncesi ve sonrası çekilen kareler fotoğraflarda gözüktüğü kadar basit değil. Güzel sonuçlar elde etmek istiyorsanız birazcık çabalamalısınız. Ben de eski duvar saatim’e  Etamin nasıl işlenir? başlıklı yazımda bahsettiğim, etamin tekniği ile hayat verdim.

Her şey görüldüğü gibi, eski saatinizin içerisindeki üzerinde sayılar yazan kartonu yırtmadan dikkatlice yapıştığı yerden çıkartıyoruz.
Etamini yapacağımız kumaşa, yeni saatimizin şablon boyutunu sayıların aralık mesafesini bu karton üzerinden yardım alarak kumaş üzerine işliyoruz.
Daha sonra kartonu kumaşımızın içine alarak arka kısmını ip yardımı ile sıkıştırarak kaplamış oluyoruz, arka kısımda kalan fazla kumaşı kesiyoruz. Bu şekilde saate yerleştirirsek kumaşın ön kısmı kabarık durur ve yelkovan, akrep ve saniye çubuğuna engel olabilir. Bu yüzden yapıştırıcı yardımı ile kumaşın arka kısmını gerdirerek kartona yapıştırmanızı tavsiye ederim.

Son olarak saatimizin yeni yüzünü, duvara asacağımız şekline düz getirerek yani 12 rakamımız üstte olacak şekilde aparatına yapıştırıyoruz. Yelkovan, akrep ve saniye çubuklarımızı da yerleştir dik mi yeni saatiniz duvar köşenizde yerini alabilir.

Videolu anlatımım için aşağıda profilimde buluna linkten instagram hesabıma bakabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
meftunnakis

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum