Duvara stencil nasıl uygulanır?

-

Duvara stencil nasıl uygulanır? Duvar dekorasyonlarında yeni moda, dev boyutlu stencil şablonlar oldu. Stencil şablonu uygulama ve desen seçeneklerini görsellerde sundum. Stencil şablon ile yeni duvar tasarımı nasıl yapılır, duvara şablon stencil nasıl uygulanır göstermeye, yardımcı olmaya çalıştım.

Stencil şablonlarda çok fazla desen seçeneği var. Duvarda geniş ve enli, birbirini tekrar eden desenler iyi duruyor. Ben genellikle duvarda rich titanyum metalik boyaları tercih ettim. Hobi boyası olarak satılan bu boyaların harika bir görüntüsü var ve tutucu özelliğe sahip. Tabii ki duvar boyaları da kullanabilirsiniz. Bunlar da nalburdan alabileceğiniz, bildiğiniz duvar boyası.

Ben özellikle duvar kağıdı gibi duran boyalardan çok hoşlanıyorum. Siz de evinizin dekorasyonuna uygun olarak stencil şablonları ile renkli ya da değişik temalarda köşeler yaratabilirsiniz. Sadece bir duvarı stencil şablon yardımıyla renklendirerek evinize farklı bir hava katabilirsiniz.

Stencil uygulaması yaparken en çok dikkat edilmesi gereken şeylerden biri şablonları iyi sabitlemek. Şablonun en ufak bir şekilde kayması tüm desenin bozulmasına sebep oluyor çünkü. O yüzden bantlamak iyi bir fikir. Elinizle tutarak yaparsanız illa ki kayacaktır. Maskeleme bantları bu konuda iz bırakmayan, kolay yapışıp çıkan iyi yardımcılar. Bir diğer dikkat etmeniz gereken şey de, şablonu kaldırdıktan sonra yeniden yerleştirirken desenlerin kesinti bırakmayacak şekilde uç uca eklenmesine dikkat etmek. Çok iyi bakın, kayma olmasın. Ayrıca boyamayı yaparken de desenin içinden boyanın çıkmamasına, akmamasına, bulaşmamasına çok dikkat etmelisiniz. Boyamayı yaparken tekerlekli silindir sünger fırça, ponpon sünger fırça ve spatula kullanabilirsiniz.

İki farklı stencil uygulası yaptım ben duvara. Biri simli gri renkte tuğla efektli bir duvar oldu. Fotoğraf çerçeveleri ile süsleyerek anı duvar yaptım bir nevi :) Diğer köşe ise TV odasında altın yaldızlı boya ile renklendirdiğim bir köşe. Aynı saltın sarısından çerçeveli saat ile hoş bir köşe oldu. Duvara stencil uygulaması nasıl yapılır, video ile göstermeye çalıştım. Aynı video, kanalımda da mevcuttur.

Umarım size yardımcı olabilmişimdir.

3 yorum gelmiş

  1. Muhtesem olmuş. 😍 Artik kendi evimizde başka birine ihtiyaç duymadan istediğimiz desenleri uygulayabiliriz. Böyle güzel uygulamalari gormek mutluluk verici 👍👍👍💕

Bir Cevap Yazın

Bereket kuşu yapımı – anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Çiçek motifli bere yapımı -anlatımlı

| | 0 Yorum

Vintage lif örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum