El yapımı deri çanta modelleri

-

El yapımı deri çanta modelleri, hepsi de kendi tasarımım. Çantalar hayatımızın vazgeçilmezi. Kıyafetlerimizi tamamlıyor, güzelleştiriyor. Bunun yanı sıra çantalarımıza çok şey sığdırmaya çalıştığımız için şık olmasının yanında kullanışlı olmasını da istiyoruz. Mümkünse bir de kaliteli ve orijinal olmalı tabii :)
Deri çalışmalarımı yapabileceğim bir atölyem yok. Evimin bir odasını hobi odası olarak düzenledim. Burada tamamen geleneksel yöntemlerle deriyi elde kesip, dikiş makinesi kullanmadan saraç aletleriyle mumlu ip kullanarak elde dikiyorum. Tüm aşamalarında çok fazla dikkat ve zaman isteyen bu iş benim için bir o kadar da çok keyifli. Çanta modellerinin yanı sıra deri kumaştan cüzdanlar, bozuk para çantaları, telefon kılıfları, gözlük kabı, kalemlik, anahtarlık, sigaralık gibi aksesuarlar da yapıyorum.
Kot kumaşından, kot ve deriyi birlikte kullandığım çantalar da tasarlıyor ve dikiyorum. Yukarda kot ve deri kombininden oluşan bir çanta tasarımımı görüyorsunuz. Deri çantaları zımbalar, püsküller ya da el boyaması ile süsleyerek renklediriyorum da.

El yapımı deri çanta modelleri ve aksesuarlarımla ilgili bilgi almak isterseniz dilediğiniz zaman sosyal medya hesaplarımdan iletişime geçebilirsiniz. Instagram hesabımdan ve buradaki 10marifet profilimden diğer deri çanta ve aksesuar modellerime bakabilir, takip edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Merhaba, Mühendisim. Bir kaç yıldır sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Gerçek deri kullanarak tamamen el üretimi çantalar, cüzdanlar ve deri aksesuarlar yapıyorum. Benim hikayem, İş hayatının stresinden kurtulmak için boş vakitlerimde örgü örmekle başladı. Ördükçe keyif aldım, mutlu oldum. Dikiş makinesi kullanamıyordum elde bez çantalar, örtüler diktim. Makine aldım kot çanta dikmeye başladım. Daha sonra bir arkadaşım bana deri kursunu önerdi, o gün bugündür deri hayatımda. Yaptığım ürünlerin sayısı artıp, yakın çevremde beğenilmeye başlayınca ve talep gördükçe bu konuya daha fazla eğilmeye karar verdim. “Hayat paylaştıkça güzelleşir” sözünden hareketle artık bende buradayım. Tüm çalışmalarımı görmek ve iletişime geçmek isterseniz instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Öğrenilecek çok şey, yapılacak çok iş var. Bana müsaade :)

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum

Fermuarlı kanvas çanta

| | 1 Yorum

Nakışlı kadife cüzdan

| | 0 Yorum