Jüt kumaştan ponponlu clutch çanta

-

Jüt kumaştan ponponlu clutch çanta modeli. Elde kolaylıkla taşınabilen clutch yani portföy çantalar özellikle yaz aylarında hanımların vazgeçilmez aksesuarlarından biri oluyor. Jüt kumaştan dikilen clutch çanta, fermuarlı ve siyah ponpon detaylı. Tutma yeri hasırdan yapıldı. Siyah ve jüt kumaş renginin uyumu sade şıklıktan hoşlananlara göre. İç dikişlerini bile beğeneceğiniz harika bir çanta oldu. Günlük spor kıyafetlerinizle tercih edebileceğiniz bir model. En ihtiyaç duyduğunuz eşyalarınızı yanınıza alın ve şıklığın keyfini çıkarın.
Arkadaşlarınıza, sevdiklerinize veya ailenize hediye arıyorsanız tam da doğru yerdesiniz, 15 TL olan clutch çanta modelleri uygun fiyatı ile de dikkat çekici.
Jüt kumaş üzerine kanaviçe işlemeleri de çok hoş duruyor. Bu ponponlu model gözünüze fazla sade geldi ise zevkinize göre başka tekniklerle de süslenebilir clutch. Aplikeler, kolay nakış teknikleri, çarpı işi, boncuk işleme gibi aklınıza gelebilecek pek çok süsleme tekniği ile kişiselleştirebilirsiniz çantalarınızı.
Cluchlar sadece çanta olarak kullanılmıyor da. Makyaj çantası, kalemlik, banyoda organizer ya da çanta içi için organizer niyetine de kullanabilirsiniz. Yazın kocaman plaj çantaları içinde telefon ve cüzdanınızı hem kumdan ve sudan korumak hem de kolaylıkla ulaşabilmek için harika bir seçenektir clucth modelleri.

Bize instagram hesabımızdan ulaşabilirsiniz. Toplu alımlarda indirimlerimiz mevcuttur, takip etmeyi unutmayın :)

ba-hem tasarım

Beraber kurduğumuz hayallerin ilkini gerçekleştirmek için attığımız ilk adım ba-hem tasarım.. adından da anlaşıldığı gibi birlikte beraber olarak çıktık bu yola..biz kardeş..biz dost..biz sırdaş.biz biz olmayı başabilen iki kuzeniz aslında .. hayallerimizi ve becerilerimizi birleştirdik ve orataya ba-hem çıktı.. özenle ve sevgiyle yapılan el emeği tasarımlar.. beğeniceğinize emin orak sizlerle paylaşıyoruz.. sevgilemizle ba-hem tasarım

Bir Cevap Yazın