El yapımı fotoğraf stüdyom

-

Uzun zamandır iyi fotoğraf çekmek konusunda çeşitli denemelerim oldu. Genellikle yakın çekim ve takı fotoğrafları çekmem gerekiyor. İşte kendimce bir stüdyo yaptım. Kolinin bir kenarını açık bıraktım ve içini beyaz kağıt ile kapladım. Kolinin tepesine küçük bir florasan lamba monte ettim. Tam karşıdan da beyaz ampul takılı bir masa lambası iliştirdim. Ben sonuçtan memnunun :)

26 yorum gelmiş

  1. Camtasarim

    Shane baktım 3 ayaktaki stüdyoya onun sonuımcu daha iyi görünüyor. 10 dolar harcayıp yenidenmi yapsam acabaaa:))Ben hiç harcamadan yapmıştım ;)

  2. cocuklacocuk

    super , senin yaptığın da güzel tekrar yapma bence, diğerinde beyazın geçirgenliğini kullanmak iyi fikir.ay bizde neler çekiyoruz bu fotoğraf yüzünden hele şimdi kapalı havalarda tam bir işkence. En kısa zamanda biz de yapalım.

  3. kondor

    PRATİK ZEKAYI HER ZAMAN DESTEKLERİM, TEKNİK OLARAK NASIL SONUÇ VERİR BİLEMEM; HİÇ SÖZ SAHİBİ OLDUĞUM Bİ KONU DEĞİL FOTO ÇALIŞMALARI. BENİMDE FOTO KONUSUNDA EVDE BİR EROL ATARIM VAR SAAT12 SEBESTİYAN MİSALİ ONU ÇALIŞTIRIYORUM. ONA Bİ DANIŞMAM LAZIM. EROL ATAR KOŞ EVLADIM…!

  4. jemand

    çok güzel olmuş ışık çadırı denen şey bu olsa gerek bira yapmaya çalıştım googleda da alternatif yapılışları var da ben beceremedim:(

  5. Camtasarim

    Beğenilere teşekkür ederim becerirsin jemand senin fotolarını biliyorum ben hiç fena değiller. Sududyoyu kullanarak çektiklerim elbette var bundan sonra ekleyeceğim tüm takılar bu studyoda çekilmiş olacak kanuykusu. Günesedoğru banamı dedin yoksa erol atarı olan kondor a mı :) banaysa teşekkür ederim yok kondoraysa o teşekkür etsin demi ama kondor sen bulmuşsun işin kolayını bende bu zor işi yaptıracak bir erol atar tarzı sebastiyan istiyorummmmm :)

  6. floresan yeşil renk verir. eğer compact makineyle yani anı fotoğrafları çektiğiniz makineyle çekim yapıyorsanız, yeşili düzeltemezsiniz. onun yerine voltajı yüksek büyük ampüllerden takın. hem daha sıcak bir ton, hem de daha iyi bir sonuç alırsınız.ayrıyeten yaratıcılığınız için kutlarım.

  7. saatoniki

    nevdalist haklı efenim..ayrıca objeyi direkt yerine endirekt ışığa maruz bırakmak , kalite bakımından olayın olmazsa olmazıdır..imza ara güler..(gülmez olur mu hiç bu yoruma? hatta gülmekle kibarlık etmiş..kafamda da paralabilirdi bu yorumu..:))

  8. Gamy

    ben nasıl görmemişim bu yaratıcılığı :)ben de çok aşamalardan geçtim, fotoğraflama ve videolar konusunda çok deneme yanılma yaşadım…sonuçta benimde geldiğim nokta bir kutu ve yüksek voltajlı ampuller ve ters açılar, gölgelerin yok olması ki bu olanaksız..sonuçta gözüme güzel geldiğince çekmeye başladım.shane teşekkürler 3ayak.org dan haberim bile yoktu…bilgiler pek güzel çok hoşuma gitti.

  9. zeliss

    harika bir fikirben niye hiç düşünmedim bunu :)uğraşıp duruyorum resim çekmek içinyok ışık az oldu yok karanlık çıktı

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

  11. bbuket

    fotoğraf çekmekten hiç anlamam bu konu bana tamamen yabancı ama kutu çok hoş olmuş. bende denesemmi acaba bazen resimlerim çok kötü çıkıyor ama benim şallar, çantalar, panolar bu kutuya sığmazki daha büyüğünü denemem lazım. Yoksa bu kutu yalnız takı çekimindemi kullanılıyor?

  12. xNicox

    Camtasarim, Türk kadinin yarataciligina hayranim. Cok ciddi olarak sizlere bir sey söylemek istiyorum; eger sizler olmasaydiniz, biz erkekler hic bi seye yaramazdik:) Ve hatta ac kalirdik:) Tabii bunu kendi adima söylüyorum. Bir kere hanimi cocuklarla birlikte Türkiye’ye izine yollamistim, bir iki hafta disardan pizza döner tavuk falanla idare ettim. Bi kere de ben yemek yapayim dedim. Demez olaydim:) Guya makarna yapacagim. Suyu koydum tencereye iyice kaynattim. Sonra makarnayi önce soguk ile yikadim sonra kaynayan tencereye attim:) Baktim olmuyor, hanima taa Türkiyelere telefon actim. Yaw hanim bu makarnayi sen nasil yapiyorsun? Hanim basladi anlatmaya. Bu ara da ben salona gectim hanimi dinliyorum. Bizim hanim anlattikca anlatiyor tabii. Burnuma acayip yanik kokulari gelmeye basladi. Eyvaaah dedim; hanimin ne oldu falanina cevap vermeden, kapat galiba ben simdi evi yakmak üzereyim deyip telefonu elimden firlatip kostum mutfaga. Kaynayi kaynayi su bitmis tencere yaniyor. Ulan sasirdim, elim ayagima dolasiyor:) Bi sag bi sola kosusturup duruyorum aklima bi sey gelmiyor. Sonunda aldim kovayi elime dogru banyoya kostum doldurdum suyu geldim bir an’da döktüm yanan tencerenin üstüne. Bu arada dumandan da anam agliyor. Öhhhöööö öhhhöööö falan ama söndürdüm nihayet. Mutfagi hic sormayin ana baci günü:) Tüm pencereleri sonuna kadar dayayip kostum benim Studio’ya yanimda calisan kizlari getirdim bir güzel temizlediler evi sagolsunlar. Iste erkegin yapacagi budur. Iyi ki varsiniz. Iyi ki hanimlar yaratilmis:) Yoksa ben gibi erkekler inanin ac kalirlardi:)))

  13. gunesedogru

    stüdyoda yanınızda çalışan çalışma arkadaşlarınızı ev hizmetinde kullanmanızı pek doğru bulmadım bir daha olmasın !!!

Bir Cevap Yazın

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum