Perşembe, Aralık 8, 2016
EMZİRME ÖNLÜĞÜ

EMZİRME ÖNLÜĞÜ

25

Yerimde duramıyorum artık. doktor yatıcaksın dediğinden beri yatıyorum ama cok sıkıldı canım. insan yattıkça aklına bir sürü fikir geliyor bende bunu yaptım. sitede anne adayı cok umarım ilham verir. Hani tülbent örtüyoruzya üstümüze ona altarnatif olarak yaptım tülbent gibi çekiştirmeyede gerek kalmıyor boyundan geçmeli çünkü.

emzirme önlüğü
emzirme önlüğü

emzirme önlüğü
emzirme önlüğü
emzirme önlüğü
emzirme önlüğü

25 YORUMLAR

  1. çok iyi fikir bende hemen yapcam:)benim de doğuma çok az kaldı gün sayıyorum artık. fakat aynen yerimde duramıyorum bende. ayaklarım şişti, ben şiştim üzerime giyecek bir şey bile bulamıyorum artık ama içim durmuyo. çooooooooooook canım sıkıldı bıktım:(9 ay çok uzun ama:(

  2. hemen bende yapıyorum anne adayı evet çok BAHAAAAAARRRRRR NERDESİN KOŞ bak ne yapmış orece :)ellerine sağlık allah bir nefeste kurtarsın senide bende 8 aylık hamileyim allah kolaylık versin hepimizeÇOK ŞEKER YAPMIŞSIN TEŞEKKÜRLER.

  3. teşekkürler arkadaşlar allah hepimizin bebeklerini sağlıkla kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah.aymecim bencede 9 ay cok uzun indirilsin bu hamilelik 5-6 aya:)))

  4. bi de böyle bisi lazim bize dimii..ben de hemen kopya cekiim benim de coook az kaldi 9uncu aya girdim ben..parmak arasi terliklerden baska bisiyle disari cikamaz oldum havalar kapamasin diye dua ediyorum…

  5. Amann annecikler toplanmış buraya..sabır ,sabır…Orece çok kullanışlı bişey yapmışsın gerçekten.ama ben bunu yalnızca gerekli durumlarda kullan derim.emzirirken bebeğinin gözlerine bak,minicik elini tut.emmesine yardım et…aranıza sıkça perde girmesin derim ben:))kolaylıklar hepinize..

  6. gönüldenelecim bende o yüzden yaptım zaten çok acil durumlar için.ay zaten kuzum temmusta doğcak bugran geçirir yavrum hep içinde emzirirsen:))

  7. Ayy seker annecikler:)) minik kuzular geliyor desenize artık bizde teyzeleri olarak severiz onları ve buyuyuslerine tanık oluruz insallah. Allah hepinize tez zamanda saglıklı dogumlar nasip etsin. Allah herseyi kararı ile yaratmış, sizinki sıkılmak değil bence sabırsızlanmak,bir an önce kavusmak istemek, hadi bakalım bol su içip biraz daha sabredin mutlu sonlar için….

  8. kaç tane torunum olacak şaşırdım:))) sevgili orece, zorunluda olsa yatmak yaramış… bak aklına nasıl fikirler geliyor:)

  9. fiamma evet bencede bizimki sabırsızlık iyi dileklerin için çok teşekkürler. akoni ablacım evet yaradı yatmak agrılarım azalmaya başladıkça oturmay başlıyorum şükür bişeyler yaparım bu aralar bi aksilik çıkmassa. bu arada fark etmişsindir leylek sonunda onay almış .

  10. aman aman birü sürü bebeğimiz olacak ne güzel.. Allah hepinize sağlıkla bebekleriniz kucağınıza almak nasip etsin inşallah bir nefeste hayırlısıyla…

  11. ay ay ayyyyyy kıyamam ben sizeeeeben 19 ay önce anne 2 gün önce hala oldum örece süper bi fikir dilek’ime hemen ulaştırağım bu fikrini gerekli yerlerde oda kullansınhepinizi allah kurtarsın kızlar bebişlerimiz hep sağlıklı huzurlu mutlu olsun

  12. Bebeğini kucağına aldığın an çektiğin tüm sıkıntılara değdiğini göreceksin.. Anne olmak gerçekten inanılmaz bir duygu.. Yaşamak lazım