En basit yelek nasıl yapılır?

-

yelek dikişi
Evet arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar diyorum ve başlıkta da belirttiğim gibi bir emek sarfetmeden yaptığım çalışmayı sizlerle paylaşmak istiyorum :) Bu defa bir yelek paylaşmak istedim. Kışlıkları yazlıkları yer değiştirince geçen kış yaptıklarım da gün yüzüne çıktı bir bir paylaşayım dedim :)

Bu çalışmam da söylediğim gibi herhangi bir emek ve zaman harcamadığımı düşündüğüm için (yani diğer dikişlerime göre : )) çok çok basit bir çalışma olduğunu söyleyebilirim rahatça :) İsterseniz öncelikle resimleri paylaşayım da anlayın :) Umarım beğenirsiniz arkadaşlar… Daha fazla görsel ve yapılışı ile ilgili ayrıntılar için de bloguma beklerim herkesi :)

yelek dikişi
Evet arkadaşlar bu gördüğünüz yeleğin yapılışı için harcanan tek emek uzunca bir kumaşı ortasından katlamak ve sırt genişliğimizi ölçüp iki kol deliği kesmek. Ben bir de ip akmasın diye sürfile çektim o kadar :) Sadece bu kumaşı gördüğümde böyle bir şeye çok uygun olduğunu anlamıştım, kumaş bu modele çok yakıştı gibime geldi :) Siz ne düşünürsünüz bilemem elbette :)

7 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    aaaa!! şenay az önce blogunda değil miydin sen ya !!ne zaman geldin buraya yahuuu cinmisin kız sen iki yerde aynı anda oluyon ;) demin ben kimle konuştum acaba :)

  2. senayatilgan

    Şu anda Şenay atılgan’ın bilgisayar programıyla yazışıyorsunuz Filiz Hanım :) Şenay Hanım bloğunda doğrudur. Aslınd abir orda bir burda bir içerde bir dışarda :) Her an her yerde olabilir :)

  3. ssserpil

    ayyy ALLAH ım bu fılız öldurecek benı gulmektenn yaaaa…sen cok yasa fılızım emı:))) yorum yazim dedım ama fılızın yorumlarına gulmekten bayıldım:))) tatlımmm yıne harıka seyler cıkartmıssın ellerıne saglık kuzum…….

  4. senayatilgan

    :) haha :) Filizcim evet aynen öyle iki kişi anca yetişiyoruz yaşantıma Allah muhafaza başka bir burç olsam ne yapardım kiminle koordineli çalışırdım bilemiyorum :)
    :) miscloy :) Ay çok teşekkürler teveccüüüüünüzzzz :)
    :) Serpilcim teşekkürler Filiz insanın aklını başından alıyor yazacağınıda unutturuyor hakikaten :)
    :) brnnyvz :) deneyiniz çünkü bundan basit dikiş olmaz herhalde :) Ama kumaş çok güzel ağır ve renkliydi onun için böyle güzel duruyor :) Teşekkürler :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum