En İhtişamlı Gelinlik Bu Olsa Gerek

-

gelinlik
Öyle bir şeyle karşılaştım ki, ihtişamından gözlerim kamaştı. Bu bir gelinlikmiş arkadaşlar. Ancak sultanların, kraliçelerin, ne bileyim doğuştan asil bir kısım saray mensubu kadının giyebileceği bir model bu. Bana gelinlik örneği filan olacağından değil, çok ihtişamlı bulduğum herhangi bir elbise paylaşımı şeklinde düşündüm bunu. Etsy’de buldum.

6 yorum gelmiş

  1. wildpoppy

  2. saatoniki

    saydığınız tüm vasıflara uyuyorum sayın pygmalion :) yalnız tek bir sorun var ki, eşek bile düştüğü kuyuya bir daha düşmez . sosyal mesaj kaygılı koro yorumu ve solo öğütlü son cümleyi dikkate almanızı .. :)

  3. pygmalion

    beğendiğinize sevindim, yani benim paylaşmaktan öte bir katkım olduğundan değil de, gözünüze hoş gelen bir şeyleri buraya aktarmak hoşuma gidiyor :)

    wildpoppy, gözlerim yaşardı yorumunuzu okuyunca. ne kadar içtensiniz. çok doğru söylemişsiniz. bu kadar gösterişi ben de zor taşırım ama en azından kısa gelinlik giymemeye karar verdim. bunun eteği gibi uzun ve dökümlü tül etek istiyorum. üst kısmına da biraz boncuk, ışıltı, pırıltı… bakalım, oynaşıyor kafamda. sağlun varolun.

    saatoniki, yorumlarınız her zaman efsanevi oluyor :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum