en kafa karıştırıcı saat

-

bu saat gördüğüm saatler arasında en ilginci sanırım.alışığız biz sayıların sabit durup içinde akrep ve yelkovanın dönmesine. fakat bu saatte soldaki gösterge sabit duruyor. sağdaki rakamların olduğu daireler dönüyor. göstergenin işaret ettiği sayıyla anlıyoruz saatin kaç olduğunu.örneğin burda saat 7:53.üstelik rakamlar saat yönünde döndüğünde doğru sonuçlar versin diye diziliş ters yapılmış.çok ilginç… :)

21 yorum gelmiş

  1. dilevser

    of bunlar da çok güzel.. inceledim zaten siteyi biraz.. ekledim sık kullanılanlara:)ben ilginç tasarımları kullanmayı çok severim, ne olursa olsun.. ya da normal bir şeymi ben bişeyler yaparım mutlaka bi yerlerine..sergun canım sağol… yaparmısın :)) ya da daha makul bir yol olarak fikir verebilirsin nasıl yapılabileceği konusunda:) bunları da üç boyutluları da çok beğendim gerçekten..

  2. dilevser

    arkadaşım ben den bir şey isteyipte ben de yapınca bana çok iyisiiiinnnn diye bağırır :) şimdi tonlamayı duyuramıyorum yazarken ama aynı şekilde diyorum ki “çok iiisiiinnn :)”canım nasıl yapılacağını keşfedip anlatabilirsin düşünmen yeter çok mutlu oldum :) tabi ısrar edersen hayır demem :))

  3. zabun

    @sergun, yazılarını takip ediyorum benzer şeyleri beğeniyoruz sanırım. daha önce görüpte yapmak istediğim birçok saat tasarımından biriydi bu. ama denemeye fırsat bulamadan unutup gitmişim. sayende proje tekrar gündemime geldi, bende oturup bir prototip yaptım. üzerinde biraz daha çalışacağım, belki bir yazı yazıp nasıl yaptığımı anlatırım. ilk resimleri ekliyorum. bu arada saat şimdilik sorunsuz çalışıyor.

  4. dilevser

  5. sergun

    :) çok güzel olmuş kesinlikle, ellerinize sağlık..ben de saatin ve dakikaların rakamlarını yazdım, asetata çıktı alacağım.sizin malzemeniz de asetata benziyor, rakamları boyadınız mı?

  6. zabun

    @dilevser teşekkürler, görsel birkaç ayrıntı üzerinde çalışıyorum, son şeklini verince yazı hazırlamayı düşünüyorum.@sergun teşekkürler. ben asetat kullanmakta kararsız kaldım, saate entegre etmekte güçlük çekebilirdim çünkü. benzer fakat daha kalın bir plastik kullandım. rakamları boyayarak elde edebileceğimi düşündüm, ama işin daha temiz olması için yapışkan folyodan oyarak çıkarttım.böyle yarım yamalak yazarak anlatmakla olmuyor tabi, mümkün olsa da workshop yapsak, daha iyi olabilirdi :)

  7. sergun

    böyle yarım yamalak yazarak anlatmakla olmuyor tabi, mümkün olsa da workshop yapsak, daha iyi olabilirdi :)

    ne güzel olurdu:)yapışkanlı folyo iyi fikir.ben dün deneme amaçlı asetatın ortasına minik bir delik açarak saate yerleştirmiştim. sorunsuz çalışıyor. denemek isteyenler kullanabilir..

  8. dilevser

    hmm ozaman sorayım ben çatlıycam yoksa.. :) saat kadranının akrep olan kısmına bu rakamların olduğu plastik yuvarlağı mı geçircez :) ay ne kada ruzağim saat olayından ama mutlaka yapmak istiyorum bundan..

  9. sergun

    ah ben yapıcam yapıcam diyorum ama ne kadar gecikti…dilevser malzeme olarak, kırtasiyelerden bulabileceğin asetatı kullanabilirsin, yada fotokopi edip de spirallettiğin bir kitabın varsa onun şeffaf kapağı da işini görür..

Bir Cevap Yazın

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum