Çarşamba, Aralık 7, 2016
Eşarptan Kolye Yapımı

Eşarptan Kolye Yapımı

40
kolye
kolye

Eşarp yada fularınızdan kolye yapmayı hiç düşündünüz mü? Burada yapmışlar ve oldukça pahalı bir fiyata satıyorlar ama bu kolyeden kendimiz de yapabiliriz. İstediğiniz bir fular yada eşarbın içine boncuk koyup eşarbı yuvarlayın ve düğüm atın her boncuk için aynı işlemi tekrarlayarak istediğiniz uzunlukta kolyenizi tamamlayabilirsiniz.

40 YORUMLAR

  1. ay kravattan da güsel olmuş… yani kravattan yapılmayan bi şey kalmamış etek, don ve kolye başka bişey varmıydı atladığım…

  2. İlk fırsatta denedim. Önce aralara düğüm atarak yaptım ama kolye çok kısa oldu. Sonra küçük saç lastikleriyle yapmak aklıma geldi. Nasıl olmuş?

  3. Valla harika olmuş. Ben de hemen denemek istedim ama yeni taşınmadan dolayı malzeme eksikliği yaşadım. En kısa zamanda inşallah.

  4. Allahhıımm..ben artık hızınıza yetişemiyorum..Konu patlaması olmuş hangisine bakacağımı,yazacağımı şaşırdım…yazı bile yollayamıyorum gelenlere yetişmekten…Süpersiniz..Embir kopuk araşatırmacımız bizimm:=)))üzerine tanımıyorum burada..iyi ki varsın:)Sakacım senin hızına evvel ezel yetişemem zaten..BA-YIL-DIIIIMMMMMMMMMMMMMM…Tuttum bunu ilk fırsatta yapmam gerek..

  5. heee vallahi pes sakagün eve gittim atlayacağım eşarbın üstüne bi baktım denemişsin bile, embir çok güzel oldu bu konu sağolasın

  6. Sakaguncum valla ben sana daha da çok teşekkür ederim. Araştırmamın doğrulamasını yaptın. Hemen uygulayıp paylaşmışsın daha ne olsun.

  7. ya bu işlemi çanta sapı olarak hayal ettim de şimdi nasıl olur acaba? çanta sapı ve fermuar dikimi acaip angarya iş geliyor da…

  8. bende uzun zamandır yapacağım deyip unutmuştum, az önce başladım önce bileklik yapıyorum sonra da kolyeyi deneyeceğim.

  9. yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Benimde elimde daha çok boncuk ve eşarp var. Yapmalıyım yapmalıyım yapmal…