Eskiyen Kravatlarınızı Atmayın Etek Yapın

-
Kravat Etek
Kravat Etek

Burada kravattan etek yapmışlar. Geçenlerde televizyonda birisinin üzerinde de kravattan elbise görmüştüm. Daha önce de kravattan başka bir şeyin yapılışını bulmuştum :)))

36 yorum gelmiş

  1. embir

    Burada daha önce kravattan iç çamaşırı yapımını eklemiştim, şimdi ise giyilmesi daha kolay olan bu eteği:)))Bendeki değişimi fark etmişsinizdir:)))))

  2. Seybe

    Hic etegim kalmasa yinede giymem herhalde boyle birseyi:) Derya Baykal fikridir kendileri yanlis hatirlamiyorsam..

  3. Seybe

    Neyseki evimde hic kravat yok esimde kullanmaz sagolsun bunlari napacam derdim yok yani;) yoksa napardim ben etek yapmayacagima gore masa ortusu ayy hayali bile korkunc:))

  4. Bengi Abla

    ecnebi vatandaşın fikridir , ve Derya ablamızda oradan esinlenmiştir belki bilemeyiz :)bu çalışmayı görünce hatırladım bende , Derya hanım bu dahiyane (!)fikri programında paylaşmıştı :)

  5. nokturn

    haşmet babaoğlu belki de derya baykal şerefine yazmıştır o yazıyı çaktırmadan…kusura bakmasın ama hakkaten yaptığı şeylerin pek çoğu abuk subuk!…bu kravat da onu hatırlattı..ama embirde gelişme var:)

  6. embir

    teşekkürler :)) edepli bir kişiliğimdir aslında konu yaratıcılık olunca sınır tanımıyorum o kadar :))

  7. gunesedogru

    haşmet babaoğlu belki de derya baykal şerefine yazmıştır o yazıyı çaktırmadan…kusura bakmasın ama hakkaten yaptığı şeylerin pek çoğu abuk subuk!…bu kravat da onu hatırlattı

    kesinlikle aynı şekilde düşünüyorum ve de programında o kadar çok konuşuyor ki serseme dönüyor insanlar birisi o na “sus artık !!” demeli :)

  8. Seybe

    Evet bu bir itiraftir ben kiravat sevmiyorum bugune kadarda bundan hic rahatsizlik duymadim:)) sanki nolacaksa kravat sevenler dernegi beni kinayacak mi??

  9. Fraise[pilli_silinen_hesap]

  10. sesiber

    Yok eklemedim buraya.Kravatlardan o örtüyü yaparken (crazy tekniğiyle yaptım) eşim bakıp bakıp burada hiç benim kravatım yoktur diye seviniyordu. Oysaki 3-5 tane onunkilerden doğradım. Babamda stok sağlamdı, onun da eskiden kalan 15 cm enindeki kravatlarını doğradım, annem gizli gizli verdi, babam saklıyordu yoksa. Eş-dost ta sağolsun toparladık birsürü kravat. Sonra kalanları ben de dağıttım, öyle bereketli ki kaç kişiye yetti.

  11. embir

    Ben crazy tekniğini bilmiyorum ki :( kırkyama gibi bir şey mi? Sende çalışmanı ekler misin? Merak ettim

  12. embir

    E o zaman senin yaptığında kravat kravat olarak gözükmüyor. O zaman Seybe beğenebilir, ne de olsa kravat olduğunu anlamayacak :))

  13. sesiber

    Yok yok anlaşılmıyor. Kravatların dikiş yerlerini söküp içlerindeki tela vs. i çıkarıp yıkadım ütüledim. Bu en kolay kısmı. Sonrası kesip biçip ekledim. Fotoğrafını çekerim ilk fırsatta. Kravat olmasındaki sebep kravat desenleri çok güzel oluyor bilirsiniz ve daha küçük desenli oluyor. Yaptığım çalışmaya uygundu o bakımdan. Erkek ceket süsü mendillerini de kullandım.

  14. embir

    Ne kadar emek sarfetmişsin brova valla, ben o kadar sabırlı değilimdir, yapayım hemen bitsin isterim

  15. sesiber

    Ben de öyleyim de şaşırdım kendime, kursta olmasam yapamazdım, orada daha disiplinli çalışılıyor, sergiye yetişsin falan diye de uğraşıyorsun o şekilde bitti benimkide.

  16. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    m1 içim dışım kravat oldu he :D Ne bereketli zımbırtıymış… İpek olup üzerinde bir marka olanı zaten pahalıydı şimdi Vitali Bey Amca senin bu kravat dönüşüm konularını görse… Yazıktır günahtır etme eyleme :D

  17. embir

    valla benimde midem bulandı ama nedendir bilmiyorum sürekli karşıma kravat çıkıyor. Acaba bu bir işaret mi diye düşünmeye başladım. Eşimin kravatlarını kesmem mi gerekiyor?

  18. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Valla kesiceksen şimdiden kes. Büyük ihtimalle cicim aylarındasınızdır daha -özel hayata sıçradım sanki- şimdi bir şey demez. :D

  19. asyayaren

    burdaki herkes yeni evli sanırım sizin yine altı ayınız doluyo ben 8 seneyi doldurdummmmm:SSS kravar mravat görmek istemiyom ,kafam atıyo hepsini kescem istemeden de olsa şu çantadan yapacam inadına inadına da kullanacam oh yaaa hırsımı aldım .)))))

  20. asyayaren

    pardon şu çantadan demişim de ben kendimi “kravattan çanta ” yazısında sanmışım baktım döndüm geri çanta yok dedim “asya” koptun en sonunda eee akşam 2 de yatrsan böle olur tabi arkadaşlar hani eskiyen kravatlardan çanta vardı yaa nerd eunuttum heh işte o çantadan yapacam e heryerde kravat oldu canım ne yapayım :S

  21. zeliss

    bizim beyde kravat kullanmıyor bari onları etek yapayım diyorum ama yetmiyor iştebiraz kilolu olunca fazla kravata ihtiyaç duyuyorumeeyyyy site üyeleri fazla kravatı olan yollasın da kendime bir etek dikeyimbekliyorum :)

  22. embir

    burayı bayadır görmemişim yorumlar çoğalmış.Pierrecassi bu bayana gönderindeki bayan kim?Güneşedoğrucum o kadın/erkek neyse artık görünce bende yarılmıştım gülmekten:))

Bir Cevap Yazın

embir

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum