Etamin aile panoları

-

etamin-duvar-panolari
Etamin üzerine kanaviçe işleme aile panolarına istenilen figürler ya da yazıları işlemek mümkün tabii. Hoş bir duvar süsü fikri, üstelik orjinal de. Özel günlerde el emeği hediyeler vermekten hoşlananlar için ilham verici bir fikir olabilir. Doğum hediyeliği olarak da düşünülebilir. Kanaviçe işlemeyi sevenler, güzel şablonlar bularak, isimli duvar panoları ya da benim bu çalışmamda gördüğünüz gibi aşk panoları yapabilir. Çiftin isimlerini ve evlilik tarihlerini de panoya işleyerek kişiselleştirilmiş hediyeler oluşturabilirsiniz.

Kanaviçe işleme aşk panosunu daha yakından şöyle göstereyim. Mavi elbiseli gelin ve siyah kıyafetli damat silüeti, bir sokak lambası, çiftin isimleri, evlilik tarihleri ve nikah yüzüklerini işledim kanaviçe ile bu panoda. Bu sade çerçeveyi kullandım.

etamin-ustune-kanevice-ask-panosu

Diğer çalışmam olan isimli çocuk odası panosunda ise Karlar Kraliçesi Elsa işlemesi ve odanın sahibinin adı işlendi kanaviçe ile etamin üstüne. Elsa’nın işlenmesi sırasında çektiğim kare ile panonun yapımına bakabilirsiniz.

kanavice-etamin-elsa-isleme

Sihay kontur ile işlenen Elsa, sarı saçları, mavi gözleri ve mavi kıyafeti ile tamamlanınca, bu etamin çocuk odası panosunu odanın sahibinin ismi ve sade pembe çiçeklerle tamamladım. Bu panoyu çiçekli bir çerçevenin içine yerleştirdim.

isimli-etamin-pano-elsa-desenli

Diğer çalışmalarımı görmek için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz: ETAMINIFE_ELISI

etaminife

Kanaviçe panolar, kitap ayraçları, örtüler, kasnak duvar süsleri, havlu kenarları hazırlıyorum. Etamin işlerini sevenleri beklerim.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın