Etamin bebek ayakkabısı

-

Ünlü psikanalist Freud’a hayatın anlamı ve mutluluğun sırrı sorulduğunda “üretmek ve sevmek” yanıtını verir. Hakikaten de yeni şeyler üretmek, hayatı daha da anlamlı kılıyor ve mutlu ediyor insanı. Özellikle de tüketim çılgınlığının alıp başını gittiği günümüz dünyasında… İşte biz de Etamine Takı Atölyesi olarak yeni ve orjinal şeyler üretmenin çabasındayız ve “etamin bebek ayakkabısı” fikri de aylar süren düşünme ve deneme aşamalarının sonucunda ortaya çıkan tamamiyle bize ait bir ürün :)

Etamin bebek ayakkabısı yapımında ilk iş modele karar vermek aslında. Kız ya da erkek bebekler için farklı modeller sunuyoruz müşterilerilerimize ve onlar karar veriyorlar. Ardından etamini göz nurumuzla işliyor ve dikimini de yine kendimiz yapıyoruz. Etamin bebek ayakkabılarımızın arkasına isteğe bağlı olarak bebeğin ismini, doğum tarihini işliyoruz. Böylece tamamen kişiye özel, zarif ve kalıcı el emeği bi ürün çıkıyor ortaya :) Anneler ve anne adayları tarafından da oldukça beğenildi ve ilgi gördü etamin bebek ayakkabılarımız. Yine özel ve anlamlı bi hediye olarak da oldukça tercih ediliyor. Tabi bu da oldukça mutlu ve motive ediyor bizi :) Tasarım tescili (patent) alma konusunda hukuki destek alıyoruz. Muhtemelen bir süre sonra güvenceye almış olacağız :)

Sevgiyle ve emek verilerek yapılan her iş güzeldir, biz de işimizi severek yapıyoruz :) Siz de bu işlerimizi görmek ve satın almak isterseniz instagram @etaminetakiatolyesi sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz 😊

Sevgiyle kalınız 💕

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum