Cumartesi, Aralık 10, 2016
Etek Örelim

11 YORUMLAR

  1. Konu dışı olduğunu biliyorum fakat bir şey soracağım izninizle blog sayfanızda şu yünden yapılma keçe çantayla ilgili yazıyı okuyordum bir şey dikkatimi çekti Nako Merino demişsiniz fakat ne yazık ki nako ürün katalogunda ben bulamadım onun yerine Ankara tiftik aldım acaba aynı ürünmüdür?

  2. Güzel yorumlarınıza teşekkür ederim.Sevgili Fraise:Merino ve tiftik ayrı ipler ,ne yazık ki merino zor bulunuyor (ben İzmirde bulamadım)Ankara tiftikle deneme yapmadım.Ancak siz 20cm lik bir numune örün ve makinede yüksek ısıda bir kez yıkayın .Deneme yapmadan sakın örmeyin yüne ve emeğinize yazık olmasın.Kolay gelsin.saatoniki :-)

  3. ganeja aynen ben de öyle düşünüyorumm..anneciğim (benim marifet abidemdir kendisi..çok param olursa heykelini dikecem evime:)) yaşamı boyunca çok az kıyafet satın almıştır kendisine ve bizlere(çocukkene)..bir sürü etek takım örmüştü kendine,bana..ben sinir olurdum ergen dönemimde giymekten çünkü hakikaten de çok şişko gösteriyordu beni..(zaten malzeme bolluğu yaşıyordum o vakitler:)sonra örgü etek giyenlere bakıyordum onlar da öyle geliyordu gözüme…ama sayın katyagüler sözüm meclisten dışarı,modeliniz de etek de gayet hoş..

  4. Yorumlarınız için çok teşekkürler.Kıyafetin kilolu göstermesi ;aslında neyi ne şekilde giyeceğine baglı birazda.Vücut yapın musait değilse Armani design giysen şişman görünebilirsin.Örgü olsun olmasın model kesimin ,kumaşın veya ipin seçimi doğruysa,naif bir vucutta etek kot panalondan daha hoş ve ince durabilir.