Fiamma’nın Balkon yenilemesi:))

-

Plastik balkon iskemlelerine sğnger kesip kumaşla kaplayıp minder diktim

Küçük katlanır taburede nasiplendi bu yenilemeden...
Küçük katlanır taburede nasiplendi bu yenilemeden…
Yasak oldugu için gecekonducular gibi korka korka balkon demirlerini boyadım
Yönetime baş kaldırarak original rengi bej olmasına ragmen nil yeşile duvarları boyadım,tabii korka korka:)).
Artan kumaştan masaya kapak örtü yaptım ve dikişi gizlemek içim yoyo lar diktim:)) Yoyolarım güzel olmuş mu???
Alttaki mevcut örtüye de yoyolar dikerek bütünlük sağlasın istedim...
Alttaki mevcut örtüye de yoyolar dikerek bütünlük sağlasın istedim…
Tüm balkon iskemleleri birarada
Mekan dar ama o masa niye mi orada???:)İzin vermediklerinden klimalar balkon dışına konmuyor altı değerlensin bari diye koyduk onu oraya

Benden bu kadar,daha iyisileri sizin olsun inşallah…

41 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    çok hoş bir mekan yaratmışsınız, örtünüzde koltuk minderleri ile takım çok güzel olmuş, elleriniz dert görmesin, süper.

  2. zezu

    walla çok güzel olmuş ama balkon küçük sandalyeler büyük. Rahatlık açısından daha iyi belki ama ailecek oturamayışınız kötü olmuş:( sedir tarzı birşey mı yapsaydınız???

  3. yildiz32

    AminnnnnnnnnnnnnnnCanımm harika olmuş bahsettiğin gibi biraz da geniş olsaymış tadından yinmezdi.Bizde de var aynı dert her ne zaman oturmak istesek şöyle ailecek hep değindiğimiz konulardan biridir. yeni çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum kesinlikle sıkılmam söz veriyorum ;)

  4. dolunay82

  5. akoni

    Sevgili fiamma, aklıma ne geldi biliyor musun? Eğer ki büyük bir balkonun olmuş olsaymış, düşünmek istemiyorum kim bilir nasıl dizayn ederdin..her şey harika olmuş… belki yoruldun ama değmiş..Yorgunluğunu giderecek çay bardağı veya kahve fincanı göremedim:)) çaya bekliyorumm

  6. tuanaderin

    sevgili ardadaşım çok güzel olmuş,anlatım tarzınla beni bayağı güldürdün valla.Balkonunda ailenle birlikte güzel günler dilerim.Aman bu arada bence de teker teker çıkın balkona çöker möker mazallahhhh:::::))))))

  7. SEMYIL

    Zıııırrrrrrrrr. zırrrrrr (fiammanın kapı çalınıyor ve fiamma kapıyı açar ) karşısında semyıl ,semyıl- Ah merhaba fiammacım evde oturuyordum canım sıkıldı. bende sana bu pizzayı yaptım hem sohbet edelimhemde çayla pizzamızı yiyelim :)) :)))Fiamma _ ehhh haber verseydin bende hazırlık yapardım.gel buyur balkon da tam kurumadı amasemyıl hiç duymaz ve balkona kurulur. :))) :)))işte hayal ettim birden fiammacım. benim bu kadar bile açıkbalkonum yok :((( arka balkonum camekanlı ön taraftaki de salona dahil edilmiş durumda.ama o minicik balkonu ne kadar ferah iç acıcı hale getirmişsin.emeğine sağlık. akşam üzeri kahvesi de güzel olur. Allah rahatlık versin. güle güle oturun arkadaşım:)))

  8. sesiber

    Minnacık yerde ne güzellikler yapmışsın. Ellerine sağlık. Klasik sandalte minderlerinden çok farklı olmuş. Oturunca kayıyor mu? Sabitledin mi cırtla, bantla vs… yo yolar da çok yakışmış:)

  9. gonuldenele

    Ben o minik balkona sığan güzelliklere hayran kaldım fiamma..çiçeklerin ,örtülerin…harika..muhteşemm güzellikteler.açıkçası ben sitedeki ennn güzel balkona sahip olduğu düşündüm bu görüntülerle.içinin güzelliği yansımış.not:seninkinden daha küçük 2 balkona sahibim.gece gece dekore etmek geldi içimden şimdi:))

  10. fiamma1

    Ayy sevindirik ettiniz beni:)) Gerçekten nefes aldığım bir mekan ve öğleden sonraları elişimi alıp genelde yanlız başıma kendimle kaldığım küçükte olsa dinlenebildiğim bir alan, ahh keşke biraz daha büyük olsaymış ya neyse:))Yarın sabah 7 gibi önce çayımı saat 10 gibi de kahvemi yudumlarken bu güzel yorumlarınızı hatırlayıp gülümseyeceğim:) Efendim aslında duvar boyama işini falan şemyıl hanım açtı bilmeden başıma, çenemi tutamayıp oda yenilemesinde kusur bulmak için kendi halinde durup duran orkideye laf edince laf yememek için her türlü riski göze alarak balkon boyamaya kadar goturdum işi:))Ehhh arkadaşım pizzasını alıp gelmiş daha ne isterim ben:))

  11. fiamma1

    Sevgili Zezu sedir tarzı birşeyde sığmaz sığsada komik olur sıra sıra inci gibi ailecek oturmak:))Sevgili Adadenizi o çiçeklerim sahte malesef, ben arada yıkayıp parfüm sıkıyorum yoksa canlısı ile başedemiyorum komşuya dökülüyor su akıyor olmuyor balkonda yani bir iki canlı mesimlik yetiyor o mekana canım:))Sevgili Sesibercigim, rulo halinde sünger aldım bir rulodan 6 arkalı altlı cıkıyor,bugünde gidip kumaşın dikişi cok rahat oldugu için aynı kumaştan aldım yazlığa da dikeceğim şimdi cok rahat oldu kaymıyor arkadan yapışık değil kendiliğinden duruyor oyle, hazırlara mahkum olmaktan kurtuldum:))Sevgili Akoniciğim hızımı alamadığım icin simdi daha buyuk balkonda aynı çalışmayı deneyeceğim bakalım nasıl olacak???Hadi sevgili Gonuldenele, kim tutar seni balkona da el at bence cok zevkli, hem sendeki malzeme bende yok:) Yaşgünüm icin liste yapmaya basladım millet sasıracak isteklerime:))Son olarak hepinize tekrar teşekkürler daha güzel gozume gosterdiniz balkonumu:))

  12. fiamma1

    Ayy yarın pazar mı? iyi ki soyledin valla kalkacaktım sabah sabah:)))ben gunleri sasırdım pazartesi diye kendimi sartlamıstım, sagol sesiber:)))

  13. SEMYIL

    ben bir bakışta anlamıştım çiçeklerin çakma olduğuna dases etmedim di:))yalnız laf yetiştirecem, pizzam soğumasın derken.orda çiçeklere koyduğun kuşlar,kaplumbağa,deniz anası dagözümden kaçmadı ama yazmayı unuttum.onlarda çok güzeller…:))) :))) demek bir orkidecim nelere malolmuş :)))ama iyi de olmuş :))) :)))

  14. fiamma1

    Hee hee onlar benim oyuncak ormanım alakasız hayvanlar birarada ama ben onları oyle seviyorum…Kuzey ilk geldiğinde bir onlara dalıyor zaten :)) daha kalabalıktı ama düzenleme yaptım onlara da:) Bir de masanın üstündeki saksıda bu sene hiç açmayarak tarihe geçen lale kalıntılarım var:))Bir gun beklerim sana kaplumbağa koleksiyonumu da gösteririm üstelik:))

  15. fiamma1

  16. kondor

    fiamma kız İst. ortayeri dediğin Bayrampaşa yarı kapalı cezaevi olmasın.(Allah düşürmesin şaka ama) o yasak bu yasak korka korka yönetimden deyince tırsı geldi bana.Ama site işleri böyle en azından dış sıvası atılmamış ama çatı katı yapılmış yarım yangalak yapılanmalardan iyidir.Yalnız site yönetiminin hanımı aradı” bende” dedi “marifette üyeyim çabık” dedi “fiammanın asıl adını verin evleri tanıdım “dedi.Saatonikinin eserleriyle korkuttum onu sustu. Balkona girişler ücretsiz mi ücretsiz, sana huzur veriyor mu veriyor, ellerinle bezedin mi bezedin varsın küçük olsun. Senin minder bana ben benim balkondaki plastik sandalyelere bakıyorum çok beğendim.

  17. esinsel

    ooohhh ne de güzel olmuş :))) yoruluyorsun diye sana söylenip duruyorum ama,işte bu balkon tüm yorgunluğunu alır insanın.ellerine sağlık canım benim,kondor ne güzel söylemiş;

    Balkona girişler ücretsiz mi ücretsiz, sana huzur veriyor mu veriyor, ellerinle bezedin mi bezedin varsın küçük olsun

    senin yüreğin büyük güzel arkadaşım.

  18. merytolg

    O GÜZEL YÜREĞİNE EMEĞİNE ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM BENİM BENİDE İŞTAHLANDIRDIN VALLA AYNEN YÖNETİMDEN KORKMASAM TURUNCU HASTASI OLARAK BALKONU CAMI PENCEREYİ BENDE BOYAYACAĞIMDA BİZİMKİ BİRAZ VAMPİR CANIMA OKUR BENİM AMA İNANILMAZ GÜZEL OLMUŞ BALKON SEFASINA BAYILANLARDAN BİRİ OLARAK BEN BAYILLLLDIMMMMM ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÜLE GÜLE OTURUN..ÖRTÜLER KILIFLA BOYA VE RENK TERCİHİ MÜKEMMEL ELLERİN DERT GÖRMESİN İNŞALLAH.

  19. sesiber

    tuttum o zaman yapmak adına. çok minder dikmişliğim vardır, severim sünger kesip biçmeyi.hehehe sayemde uyudun hadi iyisin:))

  20. fiamma1

    Sevgili Semyıl vallahi sizin o taraftan aldık bu laleleri saka yapmıyorum ama actıgında neye benzeyecek görmedim bir gayret yapraklandı sonra mevsimi gecti ben de kıyamadım birazda meraktan tohumu gömülğ bıraktım seneye kadar…Sevgili Kondor balkona giriş ücretsiz canım,cay kahve bedava, bu balkonun küçüklüğüne ragmen manzara cok ferah zaten bu yuzden balkon yapmaya korkmalarına şaşırıyorum.Miss gibi orman havası, deniz havası ama haklarını yemeyeyim evlere bir koridor yapmışlar gitgit bitmiyor, su içmeye gidiyorsun dönene kadar yine susuyorsun:)))Site malesef gestepo kampı gibi bir apt nin tümünü dava ettiler verdikleri skala dısında renk kullandı diye ve kazandılar…Her an bana da celp gelebilir:)))Esinsel’im yoruluyorum ama dinleniyor tuhaf bir cumle ama oyle canım:))Sevgili Krizantem,Melda hatun,Sheri,Gelincigin dunyası,Merytolga teşekkur ederim yorumlarınıza…Sevgili sesiber iç saatim sadece bir saat hak tanıdı 8 de kalktım yine:)))Bu arada parça olarak aldığım kumaş 3 ytl ve bir de iskemle kılıfı cıktı, daha yoyo malzemeside kaldı:)))

  21. SaDeNem

  22. nrhnmrl

    bir söz vardır çok severim evinin genişliği değil gönlünün genişliği önemlidir. diye süper olmuş balkonun ellerine sağlık güle güle oturun :)

  23. fiamma1

    Bana da daha sıcak gozukmeye basladı arkadaşlar sagolun guzel yorumlarınıza… ben de cok sevdim o sozu nhrmrlcigim sagol:)

  24. nazesen

    Aman efendim bu balkon ne şirin bir balkon çiçekler ayrı koltuklar ayrı masa örtüsü kapağı ayrı güzel ellerine sağlık arkadaşım güle güle kullanın hepsini

  25. asyayaren

    çok hoş bir mekan olmuş doğrusu. hakikaten ne o öle acaipküçük yapmışlar değilmi. halbuki balkonlar en gerekli yerler. bol oksijenli günler dlerim :D

  26. aslimavi

    tüm ayrıntıların düşünüldügü bir balkon olmuş, ellerinize saglık çok güzel hele o saksı süsleri, bayıldım:)

  27. fiamma1

  28. fiamma1

    Sismik araştırmadasın demektir bu:)))Seçim çöplerime bri de hacımansur’un çöplerine bak öyleyse onlar eğlenceli:)))

    Bu da yazlığın balkonu:) küçük balkondan sonra işleri ilerletmiş orayı da yenilemiştim:)))

  29. merhaba balkonunu google da balkon design i diye arastirirken gordum ayyy rengine ciceklerine asik oldum nerdeyse:)) cok guzel bir mekan hazirlamissin. Bende balkonumu sariya boyuyacaktim ama seninkini gorunce vazgectim. Duvar balkonun boya rengini ve markasini soyliyebilirmisin, bende ayni seninkinden istiyorum:)) bilgilendirirsen cok sevinirim. xxx

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum