Cumartesi, Aralık 10, 2016
Gazete Kağıtlarından Ayna Çerçevesi Yaptım

28 YORUMLAR

  1. Tam diyecektim sizin memlekette günler kaç saat burada 24 saat ve uyku,yemek yap,ye,afedersin tuvalet banyo, çocuğu oyala,alışveriş ne bileyim bilimum yaşam aktivitesi günde kaç saati hobimize ve bize bırakıyor ki siz bunları yapabiliyorsunuz, hadi 24 saatse sizin şehirde de günler bu kez aklıma acaba insan mı yoksa doğa üstü bir varlık mı diye bir soru geliyor… E başka gezegenlerden gelen doğa üstü bir varlıkta değilseniz bu enerjiyi ne yiyerek kazanıyorsunuz :D
    Ne bileyim tam bunları düşünürkennnnnn bloğunuzdan bunu geçen yıl yaptığınızı gördüm de insan olabilme olasılığınızı düşünmeye başladım :) Süpperrr oyalayıcı ve harika bir çalışma olmuşşş gerçektende…

  2. bu nedir, bu ne güzelliktir, nasıl bir emektir ve zevktir aynı zamanda. senayatilgan’in dediklerine de katılmadan edemeyeceğim aynı zamanda :)

  3. Çok güzel ve çok zevkli bir çalışma.Bende kağıtlarla oynamayı seviyorum,bir ara paylaşayım.Ellerinize sağlık çok beğendim:)

  4. Şenay hanım:):) bu çalışma geçen yazdan, paylaşmak istedim, geri dönüşümü çok seviyorum çünkü:) fikir verir belki diye:)
    o kadar zevkle yapıyorum ki bu çalışmaları alışveriş ve gezme tozma kısmını çok aza indirdim:) hobi malzemesi almaya giderim ama:) bir de bu aralar yoğun çalışıyorum, çünkü ürünlerimi bir yere götüreceğim satış için:) günler 24 saat ama yetmiyor:) çoooook teşekkür ederim bu güzel yorumunuza:):)

  5. deliisibunlar, çok teşekkür ederim:) gazete kağıtlarıyla çok çok güzel çalışmalar var, ben de her birini denemek istiyorum.. bunu boyamıştım ama bana da sanki doğal hali daha hoş geliyor:)

  6. tam bana göre bir iş çıkarmışsınız gercekten geri dönüşüm olayını bende çok sevıyorum..çok güzel olmuş nasıl yapıldıgınıda anlatsanız çok sevınırım..bende yapmak ıstıyorum..eğer bir sakıncası yoksa..ellerinize emeginize düşüncenize ve gönlünüze sağlık .. :)

  7. hale-hale, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:) kısaca anlatayım.. gazetenin tek sayfasını ikiye ayırıyorum, o yarım sayfayı 1cm den her kıvırdığım yere fırçayla tutkal sürerek kıvırıyorum, daha sonra aralardaki tutkal henüz kurumamışken rulo yapıyorum, biraz büyük biraz küçük rulolar..en son kıvırdığım ucunda da bol tutkal sürerek kurumaya bırakıyorum:) sonra ister boyayarak ister doğal haliyle çerçeve için kullanabilirsiniz:) umarım yardımcı olur:)

  8. ecerce cok teşekkür ederim gerçekten yapmak ıstıyorum umarım becerebılırımde yayınlarım …sizinki gibi olmaz belki ama :( denicem ..sagolun tekrar söylediğiniz için

  9. Ecerce, geri dönüşüm olması ayrıca çok değerli yapıyor bu çalışmayı.
    Yaptığınız çalışma her zamanki gibi çok özgün ve çok güzel:)

  10. Bu aynayı görmekle blogunuza yönlendim. Bende kağıt-gazete kıvırarak duvar panosu yapmayı hayal ediyordum ve nasıl olurki acaba merakındaydım, merakımı giderdiniz, yapılacaklar listeme aldım. İyi ki paylaşmışınız bu aynayı, blogunuzu farkettim ve çok sevdim..:)) Geri dönüşüm olayınızada bayıldım doğrusu…

  11. peerfelix, çok teşekkür ederim:) anladım ki herkes geri dönüşüme çok değer veriyor ve buna çok sevindim:) ayrıca sizin beğenmenize de çok sevindim:)

  12. wildpoppy, çok sevindim o zaman bekliyorum çalışmanızı:) bloguma uğramanız da çok mutlu etti beni:) çok teşekkür ederim:)