28 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    harıkaaa….ne desem az kalır..marıfetlı bır hanımın elınde gazete bıle harıkalar yaratabılıyor….tebrıkler….

  2. senayatilgan

    Tam diyecektim sizin memlekette günler kaç saat burada 24 saat ve uyku,yemek yap,ye,afedersin tuvalet banyo, çocuğu oyala,alışveriş ne bileyim bilimum yaşam aktivitesi günde kaç saati hobimize ve bize bırakıyor ki siz bunları yapabiliyorsunuz, hadi 24 saatse sizin şehirde de günler bu kez aklıma acaba insan mı yoksa doğa üstü bir varlık mı diye bir soru geliyor… E başka gezegenlerden gelen doğa üstü bir varlıkta değilseniz bu enerjiyi ne yiyerek kazanıyorsunuz :D
    Ne bileyim tam bunları düşünürkennnnnn bloğunuzdan bunu geçen yıl yaptığınızı gördüm de insan olabilme olasılığınızı düşünmeye başladım :) Süpperrr oyalayıcı ve harika bir çalışma olmuşşş gerçektende…

  3. shane

    bu nedir, bu ne güzelliktir, nasıl bir emektir ve zevktir aynı zamanda. senayatilgan’in dediklerine de katılmadan edemeyeceğim aynı zamanda :)

  4. esinsel

    Çok güzel ve çok zevkli bir çalışma.Bende kağıtlarla oynamayı seviyorum,bir ara paylaşayım.Ellerinize sağlık çok beğendim:)

  5. ecerce

    Şenay hanım:):) bu çalışma geçen yazdan, paylaşmak istedim, geri dönüşümü çok seviyorum çünkü:) fikir verir belki diye:)
    o kadar zevkle yapıyorum ki bu çalışmaları alışveriş ve gezme tozma kısmını çok aza indirdim:) hobi malzemesi almaya giderim ama:) bir de bu aralar yoğun çalışıyorum, çünkü ürünlerimi bir yere götüreceğim satış için:) günler 24 saat ama yetmiyor:) çoooook teşekkür ederim bu güzel yorumunuza:):)

  6. ecerce

    deliisibunlar, çok teşekkür ederim:) gazete kağıtlarıyla çok çok güzel çalışmalar var, ben de her birini denemek istiyorum.. bunu boyamıştım ama bana da sanki doğal hali daha hoş geliyor:)

  7. hale-hale

    tam bana göre bir iş çıkarmışsınız gercekten geri dönüşüm olayını bende çok sevıyorum..çok güzel olmuş nasıl yapıldıgınıda anlatsanız çok sevınırım..bende yapmak ıstıyorum..eğer bir sakıncası yoksa..ellerinize emeginize düşüncenize ve gönlünüze sağlık .. :)

  8. ecerce

    hale-hale, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:) kısaca anlatayım.. gazetenin tek sayfasını ikiye ayırıyorum, o yarım sayfayı 1cm den her kıvırdığım yere fırçayla tutkal sürerek kıvırıyorum, daha sonra aralardaki tutkal henüz kurumamışken rulo yapıyorum, biraz büyük biraz küçük rulolar..en son kıvırdığım ucunda da bol tutkal sürerek kurumaya bırakıyorum:) sonra ister boyayarak ister doğal haliyle çerçeve için kullanabilirsiniz:) umarım yardımcı olur:)

  9. hale-hale

    ecerce cok teşekkür ederim gerçekten yapmak ıstıyorum umarım becerebılırımde yayınlarım …sizinki gibi olmaz belki ama :( denicem ..sagolun tekrar söylediğiniz için

  10. peerfelix

    Ecerce, geri dönüşüm olması ayrıca çok değerli yapıyor bu çalışmayı.
    Yaptığınız çalışma her zamanki gibi çok özgün ve çok güzel:)

  11. wildpoppy

    Bu aynayı görmekle blogunuza yönlendim. Bende kağıt-gazete kıvırarak duvar panosu yapmayı hayal ediyordum ve nasıl olurki acaba merakındaydım, merakımı giderdiniz, yapılacaklar listeme aldım. İyi ki paylaşmışınız bu aynayı, blogunuzu farkettim ve çok sevdim..:)) Geri dönüşüm olayınızada bayıldım doğrusu…

  12. ecerce

    peerfelix, çok teşekkür ederim:) anladım ki herkes geri dönüşüme çok değer veriyor ve buna çok sevindim:) ayrıca sizin beğenmenize de çok sevindim:)

  13. ecerce

    wildpoppy, çok sevindim o zaman bekliyorum çalışmanızı:) bloguma uğramanız da çok mutlu etti beni:) çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum