Geçmişten Günümüze Boncuk Oyalarımız

-

Daha önce oya üzerine yazdığı kitabı ile sitemize konuk ettiğimiz Sevgi Şenol, yeni çalışması “Geçmişten Günümüze Boncuk Oyalarımız”ı gönderdi. Çok da iyi etti; böylece içindeki rengarenk oyaları görme ve detaylı bilgilere erişme şansına sahip oldum. Sizinle de paylaşmak istiyorum…

Kitabın içindeki her metnin yanında İngilizce çevirisi de bulunuyor. Bu şekilde umarım yabancı oya meraklılarının da faydalanacağı bir kaynak olur bu çalışma.Kitapta birçok farklı oya, yapım teknikleri ile resimli olarak anlatılıyor ve karşısında bu oyaların kullanım yerlerine güzel örnekler veriliyor.

Birbirinden renkli oyaların yer aldığı fotoğraflar ilham verici. Sadece bir örtü kenarında değil, bir etek ucunda…

Bir çantada…

Kolyede…

Hatta abajurda…

Kitaptaki bir hoşluk da, içinde oya geçen dörtlüklere de yer verilmiş olması.

Boncuk oyalı ürünlerin tasarımını yapan, çalışmalarını fotoğraflayan ve bu kapsamlı kitabı hazırlayan emekli öğretmen Sevgi Şenol’un iletişim bilgileri sitesinde yer alıyor. Ellerine sağlık.

shane

4 yorum gelmiş

  1. shane

    Sevgi Hanım’ın sitesindeki iletişim bölümünden kendisine ulaşarak kitabı nasıl edinebileceğinizi sorabilirsiniz, hemen yanıt verecektir tahmin ediyorum.

Bir Cevap Yazın