Gelinlik Deyince Oluşan Beklentiler

-

gelinlik
Bir gelinlikten ne bekler insan? Zevke göre değişir tabii. Şahsım adıma konuşunca hem sade hem de çok özel bir günü yansıtacak kadar da albenisi olmasını bekliyorum. İmkansız mı bu acaba? İnternet sağolsun, model çok. Gereken ilhamı bulacağım. Bunlar çok güzel mesela. Bu ara sizi biraz gelinliğe boğarsam lütfen affedin. Yaz sonunda evleniyorum da :)

gelinlik

8 yorum gelmiş

  1. K02

    pygmalion paylaşımlarını bekliyorum çünkü yaz sonuna benimde düğünüm var ve sanırım zevklerimiz birbirine yakın.. :)

  2. senayatilgan

    Sağdakiler harikaymış. Bizden geçti artık ama bunların siyahı da şık elbise olur yani. Paylaşımlardan her türlü yararlanıyoruz yani illa yeniden evlenmemiz gerekmez :)

  3. pygmalion

    @K02, ne güzel… aynı zamanlara denk gelecek galiba. siz de göndersenize modeller, birbirimizinkilerden faydalanmış oluruz :)
    @senayatilgan, doğru diyorsunuz. illa evlenmek gerekmez güzelim elbiselerde bakmaktan zevk almak için :)

  4. zulaltan

    ben de diyorum pygmalion’ nun bu gelinlik aşkı nerden geliyor diye ee düğün varmış bundan daha iyi bir bahane olurmu gelinlik bakmak için.Allah tamamına erdirsin,huzurlu, mutlu ve de en önemlisi aşkla devam eden bir evliliğin olsun.

  5. pygmalion

    @shane, çok teşekkür ederim!
    @zulaltan, ne kadar güzel şeyler söylemişsiniz. dahası olamaz zaten. çok teşekkür ederim!

Bir Cevap Yazın