Sırtı Açık Çok Zarif Gelinlik

-

gelinlik
Bu gelinlik hakikaten en beğendiğim modellerden biri oldu bugüne kadar. İçine sığabilmek için dişimi sıkmam ve biraz kilo vermem lazım olur ama birkaç ayım olduğu için panikte değilim şu an :) Burada buldum ve çok beğendim. Siz?

4 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    aaaa düğün mü var yakın tarihlerde??? hayırlısı bakalım… bu gelinlikte çok güzel ama ben dantelli gelinliğinizi beğenmiştim.

  2. yagmuryurek

    nacizane fikrim gelinlik seçerken düğününüzün tarzına göre seçmenizdir. çalgılı çengili bi düğünde halaydır bardır mezdekedir TÜRK usulü düğünde bu kuyruk canınızı fena sıkabilir :) zira oynamayı engeller, basanlar çoğalır :) daha çok kokteyl tarzı bi düğüne ya da kır düğününe gider gibi geldi bana – hoş biz kır düğünlerini de usulümüze uydurabiliyoruz zaman zaman ama- tabiki tercih sizin şimdiden tebrikler :)

  3. pygmalion

    öneriniz için çok teşekkür ederim. gerçekten çok mantıklı. küçük bir düğün planlıyoruz, kırda bayırda değil de, küçük bir restoranın bahçesinde. çok gösterişli ve uzun kuyruklu bir şey gitmez hakikaten. çok teşekkür ederim :)

Bir Cevap Yazın