Geri döndürdüüüm

-
Geri döndürdüüüm:) Baktım poşetler almış başlarını gidiyor durun dedim 100 yıl daha ortalığı kirletmenize izin veremem ve tuttum uçlarından başladım örmeye. Bu ilk denemem umarım beğenilir.

21 yorum gelmiş

  1. embir

    evet çok şık duruyor, ama plastik poşetten ziyade ambalaj bağlamak için kullanılan naylon iplere benziyor.

  2. saatoniki

    aldığım K9 eğitimi bu çantanın poşetten yapılmadığını söylüyor. eğer poşetten ise gidip eğitmeni ısırıcam.

  3. embir

    saatoniki diyor ki;aldığım K9 eğitimi bu çantanın poşetten yapılmadığını söylüyor.

    sanırım bu eğitime birlikte katıldık :)) bende öyle düşünüyorum. Poşet ince kesilmiş olsa bile birleşme yerlerinde kalınlıklar olur. Daha önce poşetten yapılan çantaları gördük, bu kadar ince olması mümkün gözükmüyor. Belkide yazarken hata olmuştur. Poşet yerine naylon ya da plastik ip denilmek istenmiş fakat yanlış ifade edilmiştir :)

  4. biltan

    denedim biliyorum.İnce kesersen örerken kopuyor,kalın olunca da böyle olmuyor.Ama başta da söylediğim gibi güzel ve zarif duruyor.

  5. asyayaren

    çok şık olmuş…. poşetten bence fakat bu değişik poşet gibi sanki……(lafada bak: poşetin de değişi var sanki:)ay sinirlerim tavan yaptı bugün:)

  6. yldoz

    naylon ipler var böyle sanıyorum onlardandenildiği gibi hiç birleşme yeri yokbirde poşetlerde hiçmi ton farkı olmaz hepsimi bembeyazama hoş bi çanta itiraf ediyorum

  7. oyachn

    Arkadaşlar ilginize çok tşk ederim inanın bu kadarını beklemiyordum. Sitede yeniyim henüz tam herşeyi bilemiyorum. Emin olun çantayı poşetleri ince ince keserek yaptım renkli olanlarsa nakış orlonu biraz hayal gücü o kadar.

  8. yenihayat54

    slm arkadaşlar..aranıza yeni katıldım ve sizleri izliyorum..çok güzel işler yapmışsınız,ellerinize yüreğinize sağlık..bende yakında marifetlerimi sizlerle paylaşıcam ama şimdilik öğrenmem gerekenler var..bana yardımcı olurmusunuz.mesela buradan buldum linkini nasıl ekliyorsunuz çözemedim..yanyana kaç resim koyabilirim..benimle ilgilenirmisinizzzzzzzz:(sizin kadar becerikli değilimm..

  9. oyachn

    Merhaba arkadaşım. Aramıza hoş geldin. Bende bu sitede çok yeniyim sadece yaptığım tek işi paylaştım daha ve bu konuda eşimden yardım aldım. Biraz kurcalarsan bulursun sanırım ya da daha tecrübeli arkadaşlardan yardım istemeni öneririm. Eminim ki sende çok beceriklisindir. Yaptıklarını bekliyorum.

  10. embir

    yenihayat hoş geldiniz, ben yardımcı olmaya çalışayım. Öncelikle çalışmayı bulduğunuz linki koplayalın (http diye başlayan yere bir kez tıklayın oradaki tüm yazı mavi olunca mauseun sağ tuşunu tıklayın orada çıkan kopyala yazısını seçin) sonra 10marifetin ana sayfasında yazı yolla diye yazan yere tıklayın. Oraya çalışma ile ilgili bilgi ve fotoları ekleyin. Yazdığınız metnin içinde bir kelimeyi seçin ya da genelde yaptığımız gibi burada yazın. Sonra burada yazısının üzerini mouseunuzla seçin. Metni yazdığınız yerin üzerindeki menülerde link yazısı vardır. Orayı tıklayın ve kopyaladığınız adresi buraya yapıştırın. İşte bu kadar :) Yazarken uzun yaparken kısa bir uygulamadır, gözünüz korkmasın.

  11. cabam

    gerçekten hoş olmuş kullanırken hışırdıyor mu?:)) yanlış anlama yani gören hemen poşetten oldugunu anlayabilir mi?

Bir Cevap Yazın

Kumaş clutch çanta – su geçirmez

| | 3 Yorum

Kedi işlemeli clutch çanta

| | 0 Yorum

Fil desenli el boyaması el çantası

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan çiçekli el çantası

| | 0 Yorum

Kumaş boyama keten el çantası

| | 0 Yorum

Nakış ve kumaş kombinli el çantası

| | 0 Yorum

Wayuu mochila çanta

| | 0 Yorum

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum