Pazar, Aralık 4, 2016
Geri döndürdüüüm

21 YORUMLAR

  1. saatoniki diyor ki;aldığım K9 eğitimi bu çantanın poşetten yapılmadığını söylüyor.

    sanırım bu eğitime birlikte katıldık :)) bende öyle düşünüyorum. Poşet ince kesilmiş olsa bile birleşme yerlerinde kalınlıklar olur. Daha önce poşetten yapılan çantaları gördük, bu kadar ince olması mümkün gözükmüyor. Belkide yazarken hata olmuştur. Poşet yerine naylon ya da plastik ip denilmek istenmiş fakat yanlış ifade edilmiştir :)

  2. denedim biliyorum.İnce kesersen örerken kopuyor,kalın olunca da böyle olmuyor.Ama başta da söylediğim gibi güzel ve zarif duruyor.

  3. çok şık olmuş…. poşetten bence fakat bu değişik poşet gibi sanki……(lafada bak: poşetin de değişi var sanki:)ay sinirlerim tavan yaptı bugün:)

  4. naylon ipler var böyle sanıyorum onlardandenildiği gibi hiç birleşme yeri yokbirde poşetlerde hiçmi ton farkı olmaz hepsimi bembeyazama hoş bi çanta itiraf ediyorum

  5. Arkadaşlar ilginize çok tşk ederim inanın bu kadarını beklemiyordum. Sitede yeniyim henüz tam herşeyi bilemiyorum. Emin olun çantayı poşetleri ince ince keserek yaptım renkli olanlarsa nakış orlonu biraz hayal gücü o kadar.

  6. slm arkadaşlar..aranıza yeni katıldım ve sizleri izliyorum..çok güzel işler yapmışsınız,ellerinize yüreğinize sağlık..bende yakında marifetlerimi sizlerle paylaşıcam ama şimdilik öğrenmem gerekenler var..bana yardımcı olurmusunuz.mesela buradan buldum linkini nasıl ekliyorsunuz çözemedim..yanyana kaç resim koyabilirim..benimle ilgilenirmisinizzzzzzzz:(sizin kadar becerikli değilimm..

  7. Merhaba arkadaşım. Aramıza hoş geldin. Bende bu sitede çok yeniyim sadece yaptığım tek işi paylaştım daha ve bu konuda eşimden yardım aldım. Biraz kurcalarsan bulursun sanırım ya da daha tecrübeli arkadaşlardan yardım istemeni öneririm. Eminim ki sende çok beceriklisindir. Yaptıklarını bekliyorum.

  8. yenihayat hoş geldiniz, ben yardımcı olmaya çalışayım. Öncelikle çalışmayı bulduğunuz linki koplayalın (http diye başlayan yere bir kez tıklayın oradaki tüm yazı mavi olunca mauseun sağ tuşunu tıklayın orada çıkan kopyala yazısını seçin) sonra 10marifetin ana sayfasında yazı yolla diye yazan yere tıklayın. Oraya çalışma ile ilgili bilgi ve fotoları ekleyin. Yazdığınız metnin içinde bir kelimeyi seçin ya da genelde yaptığımız gibi burada yazın. Sonra burada yazısının üzerini mouseunuzla seçin. Metni yazdığınız yerin üzerindeki menülerde link yazısı vardır. Orayı tıklayın ve kopyaladığınız adresi buraya yapıştırın. İşte bu kadar :) Yazarken uzun yaparken kısa bir uygulamadır, gözünüz korkmasın.

  9. gerçekten hoş olmuş kullanırken hışırdıyor mu?:)) yanlış anlama yani gören hemen poşetten oldugunu anlayabilir mi?