Harflerin Dili

-

Selamlar. Sizinle paylaşacağım şey bir pano yazısı. Teknoloji ve tasarım öğretmeniyim. Dersimizin adını öylesine yazıp geçmeyim dedim,biraz uğraştım ve böyle bir yazı çıktı ortaya. Harfler dersin içeriğini anlatsın istedim. Örneğin L harfini çok kullandığımız bir alet olan cetvelden, N’ yi yapıştırıcı,makas,maket bıçağı üçlüsünden, bol bol gazete olkumayı ihmal etmeyelim diye T’yi gazete kağıdı görüntüsünden yaptım. İnternetten aratarak buldum istediğim görüntüleri ve harf haline getirdim. Parlak görünsünler ve sağlamlaşsın diye şeffaf koli bandı ile kapladım. Kes, yapıştır derken böyle bir yazı çıktı ortaya. Her harfin anlattığı bir şey var. Harflerle uğraşmak çok zevkli arkadaşlar. Ev dekorasyonunda da kullanılabilir. Tabi yazacağımız şey değişebilir o zaman:) Umarım beğenirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. lilacsmell

    Gerçekten çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık hocam. Benim branşım da İngilizce. Geçen sene ücretli çalışırken, ekstradan Teknoloji Tasarım dersine ben de girmiştim.

  2. nalana

    Ne güzel bir alan Teknoloji Tasarım ;İimrendim valla keşke ben de tasarım öğretmeni olsaydım.Bizim methods da bu alanın öğretmeni.Blogu ve konuları ,buraya yazdıkları hep ilginç ve güzeldir.Reynadek ,çok güzel bir fikri çok temiz ve özenli çalışmışsın.Eline sağlık.Öğrencilerin de ilham alacaktır.Yarın bizim günümüz.Seni,Lilacsmell’i,aymeyi ve tüm meslektaşlarımı kutluyorum.

  3. reynadek

    Figen abla,lilacsmell,nalana. Çok teşekkürler. Beğenmenize çok sevindimmmm. Ve evet bütün öğretmenlerin günü kutlu,mutlu olsun:)

Bir Cevap Yazın

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum