Harflerin Dili

-

Selamlar. Sizinle paylaşacağım şey bir pano yazısı. Teknoloji ve tasarım öğretmeniyim. Dersimizin adını öylesine yazıp geçmeyim dedim,biraz uğraştım ve böyle bir yazı çıktı ortaya. Harfler dersin içeriğini anlatsın istedim. Örneğin L harfini çok kullandığımız bir alet olan cetvelden, N’ yi yapıştırıcı,makas,maket bıçağı üçlüsünden, bol bol gazete olkumayı ihmal etmeyelim diye T’yi gazete kağıdı görüntüsünden yaptım. İnternetten aratarak buldum istediğim görüntüleri ve harf haline getirdim. Parlak görünsünler ve sağlamlaşsın diye şeffaf koli bandı ile kapladım. Kes, yapıştır derken böyle bir yazı çıktı ortaya. Her harfin anlattığı bir şey var. Harflerle uğraşmak çok zevkli arkadaşlar. Ev dekorasyonunda da kullanılabilir. Tabi yazacağımız şey değişebilir o zaman:) Umarım beğenirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. Gerçekten çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık hocam. Benim branşım da İngilizce. Geçen sene ücretli çalışırken, ekstradan Teknoloji Tasarım dersine ben de girmiştim.

  2. Ne güzel bir alan Teknoloji Tasarım ;İimrendim valla keşke ben de tasarım öğretmeni olsaydım.Bizim methods da bu alanın öğretmeni.Blogu ve konuları ,buraya yazdıkları hep ilginç ve güzeldir.Reynadek ,çok güzel bir fikri çok temiz ve özenli çalışmışsın.Eline sağlık.Öğrencilerin de ilham alacaktır.Yarın bizim günümüz.Seni,Lilacsmell’i,aymeyi ve tüm meslektaşlarımı kutluyorum.

  3. Figen abla,lilacsmell,nalana. Çok teşekkürler. Beğenmenize çok sevindimmmm. Ve evet bütün öğretmenlerin günü kutlu,mutlu olsun:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Teneke kovadan fener yapımı

| | 0 Yorum

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum