hediye paketi

-
orjinal hediye paketi
orjinal hediye paketi

bende embir cilik oynayacağım bilin bakalım bu paket neden yapılmış bilene 10 puan bendenblog sahibi güzelce anlatmış burda

16 yorum gelmiş

  1. basakca

    sizleri anlıyorum da arkadaşlar . Ama anasınıflarında ve anaokullarında bile o kadar çok çalışma yapıyorlar ben bizzat şahidim özellikle toplayıp bir sürü çalışma yapıyorlarlar tuvalet kağıdı rulolarından bilenler vardır

  2. boncuk hanim

    EVET BENDE TUVALET KAĞIDI RULOSU OLDUĞUNU ANLAYINCA BÜYÜK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM. BU ARA HEP KAĞIT KUTU YAPIMLARINI FALAN TAKİP ETTİĞİM İÇİN Bİ HEVESLE BAKMIŞTIM, AMA GÖRÜNCE YOK DEDİM, BANA GÖRE DEĞİL.

  3. sesiber

    mesele görüntü değil. tuvalet kağıdı rulosunun hijyenik olmayışı, herkes kullanırken dikkat etmeyebilir çünkü.

  4. kondor

    sesiye katılıyorum zaten geri dönüşen birşeyde kullanırken , tekrar dönmesede olur.:) Ama bende kıza tırtıl yapmıştım rulolardan delirtiydi beni oynarken. Tren diye tutturduydu.Tırtıldı o bi kerer. Sanatıma saygı göreyorum aile içinde.

  5. basakca

    kondor diyor ki;ALLAHIM ben bugün embir insanını güldürdüm sende beni güldür.(amin…)çok orjinal bir dua olmuş çok sevdim askerde ki kardeşim aklıma geldi oda küçükken böyle dualar ederdi

  6. herbalist

    Kondor’cun Allah gülmekten ayırmasın canım,beni de çok güldürdün,hediye paketine gelince yok kardeşim ben istemem böyle hediye paketi ,gerçi böyle kutular geliyor üstleri cici bici kaplı içinde ne var bakmıyorum ay ben huylandım şimdi,bana gelenlerde böyle olmasın sakın :))

  7. kondor

    başakça : ben o duayı bir arkadaşımdan öğrendim ne zaman bir çocuk sevindirse böyle derdi.ALLAHIM BEN BUGÜN BİR ÇOCUK SEVİNDİRDİM SENDE BENİ SEVİNDİR.ondan uyarladım çok beğenmiştim.herbalist, bugünün duasınıda senden aldım sağolasın. Hep beraber inş.

    koklaaaa:))))jübilemi yapayım ve yatmaya gideyim:)))))

    hocam bu golde sonra yatılmazdı be. Ama tabiyki haklısın bundan sonra gelen hamle konunun b.. çıkmasına sebeptir. NOKTA.

Bir Cevap Yazın