Pazar, Aralık 11, 2016
LEYLEKLİ KAPI SÜSÜ

23 YORUMLAR

  1. leyleği havada gördüm gibi oldu.o leylek nerde duruyo?havada gibi çıkmış resimde.bu arada çok güzel bi fikir.çok da güzel yapmışsınız.elinize sağlık

  2. “hayat yalanla başlar” temalı bir çalışma olmuş ama çooook güzel, ellerinize sağlık, hayırlısıyla doğsun, büyüsün torununuz.

  3. leylek kapının üst pervazına asılmış sanırım ama nasıl öyle dik duruyor?içinde tel tarzı bişey mi var yoksa değişik bir örgü tarzımı kullandınız?

  4. Bende merak içindeyim leylekler sirihbaz mı oldu yoksa :)) torununuz sağlıkla doğsun, mutluluk ve huzurla büyüsün akoni abla, emeğinize sağlık.

  5. ayy hepinizi merakta bırakmışım. Dün ınternette sorun vardı giremedim..şöyle bir açıklamda bulunayın bari. Henüz bebişimizin odası hazır olmadığı için. geçici olarak orada bulunan çiviye astım..Leyleğin yapımı: Önce kalın bir mukavvaya leylek şablonu çıkartıyoruz. sonra tüylü iplerle o şablona göre leyleği işliyoruz, işleme tamamlandıktan sonra. Mukavvaya bir kumaş geçirerek, işlemiş olduğumuz leyleği dikiyoruz.. dikme işlemi tamamlanmadan küçük bir delikten içerisine elyaf dolduruyoruz.. sonrada gözlerini yapıştırıp bebeği ağzına tutuşturuyoruz… Umarım anlata bilmişimdir:))

  6. uzun ipler varya paspas yapılan o iple ördüm.. aslında kendim tasarladım, denedim beğenildi. Erkek torunum olacak diye mavi yapmıştım.. sonra ayakları ve gagası turuncu kendisi beyaz leylek renginde yaptım. Yakında İstanbul’a gideceğim o zaman onlarıda eklerim, çünkü onlar orda kaldı..

  7. ben büyüklerin o konuda biraz abarttıklarını düşünüyorum.. Hiç bir sevgi evlat sevgisinin üzerinde olamaz…