LEYLEKLİ KAPI SÜSÜ

-

torunum için yaptığım kapı süsü, henüz odasını hazırlamadığımız için bu halini gönderiyorum…daha sonra süslenmiş kapının son halini buraya eklerim..

23 yorum gelmiş

  1. marvil

    leyleği havada gördüm gibi oldu.o leylek nerde duruyo?havada gibi çıkmış resimde.bu arada çok güzel bi fikir.çok da güzel yapmışsınız.elinize sağlık

  2. sesiber

    “hayat yalanla başlar” temalı bir çalışma olmuş ama çooook güzel, ellerinize sağlık, hayırlısıyla doğsun, büyüsün torununuz.

  3. yildiz32

    leylek kapının üst pervazına asılmış sanırım ama nasıl öyle dik duruyor?içinde tel tarzı bişey mi var yoksa değişik bir örgü tarzımı kullandınız?

  4. embir

    Bende merak içindeyim leylekler sirihbaz mı oldu yoksa :)) torununuz sağlıkla doğsun, mutluluk ve huzurla büyüsün akoni abla, emeğinize sağlık.

  5. akoni

    ayy hepinizi merakta bırakmışım. Dün ınternette sorun vardı giremedim..şöyle bir açıklamda bulunayın bari. Henüz bebişimizin odası hazır olmadığı için. geçici olarak orada bulunan çiviye astım..Leyleğin yapımı: Önce kalın bir mukavvaya leylek şablonu çıkartıyoruz. sonra tüylü iplerle o şablona göre leyleği işliyoruz, işleme tamamlandıktan sonra. Mukavvaya bir kumaş geçirerek, işlemiş olduğumuz leyleği dikiyoruz.. dikme işlemi tamamlanmadan küçük bir delikten içerisine elyaf dolduruyoruz.. sonrada gözlerini yapıştırıp bebeği ağzına tutuşturuyoruz… Umarım anlata bilmişimdir:))

  6. akoni

    uzun ipler varya paspas yapılan o iple ördüm.. aslında kendim tasarladım, denedim beğenildi. Erkek torunum olacak diye mavi yapmıştım.. sonra ayakları ve gagası turuncu kendisi beyaz leylek renginde yaptım. Yakında İstanbul’a gideceğim o zaman onlarıda eklerim, çünkü onlar orda kaldı..

  7. akoni

    ben büyüklerin o konuda biraz abarttıklarını düşünüyorum.. Hiç bir sevgi evlat sevgisinin üzerinde olamaz…

Bir Cevap Yazın