65 yorum gelmiş

  1. İşte bu, süper süper süperÇok beğendim, çok yaratıcı bir çantaDikkat et sende bana benzemeye başladın :))))

  2. Ayakta alkışlıyorum seni, bu şekilde kullansan da kullanmasan da ben fikre bayıldım. Üzerinde saçma sapan ingilizce kelimeler yazan t-shirtlerden daha masum ve kullanışlı bence. Dişiler gerçekte bu şekilde giyiniyor ya sokakta, çanta olarak takılması daha masum bence. Hasta oldum hastaaaaaaaaa. Harcanıyorsun Lilacsmell.

  3. Haklısın Sesi abla kalemler uymamış,ama yoktu öyle tüylü kalemlerden :) Kemankutusu tasarımıma verdiğin ismi çok beğendim,bundan sonraki tasarımlarda isim danışmanım olur musun? :))

  4. lilacsmell çantayı dikerken yanlara parça koyuyomusun yoksa ikiye katlayıp yanları dikiyomusun inşallah anlatabilmişimdir. Çanta dikmeye niyetlendim tabi yine elde..

  5. yok genelde koymuyorum kulakçık dikiyorum yazlık çantamda anlatmıştım resimli olarak, öyle daha kolay oluyor, haydi kolay gelsin :) umarım ben de anlatabilmişimdir :))

  6. anlatmak da kolay değil,nasıl anlatacağımı da bilmiyorum ki,ama o yazlık çantadaki fotoğraf belki yardımcı olabilir..:))

  7. tamam ben baktım ama pek gözükmüyo neresini dikeceğimi anlayamadım tamam çizdiğinde bakarım canım sağol

  8. ya bu çanta gerçekten şahane çok orjinal, durup durup çantana bakıyorum. En sevdiğim renk pembe, ayrıca farklı olmak da güzeldir. Sana yıldızlı pekiyi :)))

  9. :Dbence de cok ilginç bi çanta olmuş ama ben de masum halini kullanırdımama beni yorum yazmaya iten çantadan çok bu son sözün oldu lilacsmell:)) cok güldüm cok sekersin!

  10. ben görmemiş olayım.ben de nerde bu çantanın cesurluğu diyodum kendi kendime.hadi masum olur da cesurluğu nerde dedim. bi de baktım hakikaten cesurmuş. terbiyesiz çanta.

  11. cııııs….dokunmayııınnn….:))tasarım süper tebrik ederim …benimde görünce kafamda direk bu iki kelime geldi “cıııs dokunmayın” tam ortaya gözlüük asılır derim :))siz ne dersiniz:))

  12. Çizim de süper olmuş. Digital stilist-modelist… Sahi Lilacsmellim digital ortamda çizim yapabiliyor musun, uygun şablonun var mı?

  13. Ne iş olsa yaparım abla:)) Evet Corel draw ve photoshop kullanıyorum elde çizimden çok daha kolay ama var ya:))Şablon derken?

  14. Ben kalemle çizerken kendimce şablonlar yaptım, onun üzerine giydiriyorum. Aslında aynısı paintle bile yapılabilir ama ben daha acemiyim.

  15. Haa yok ya ben şablonu senin gibi elde çizerken kullanıyordum,Kurs bitiminde katalog hazırlarken falan ayrı ayrı otuz kırk manken çizmek yerine şablon kullanmak daha mantıklı :)

  16. ya ben elde dikiyom ya iki kenarını diktim ama kumaşın kenarları atan cinsten şimdi onları bi kaç defa daha geçip yok etmem lazım öyle şimdilik iyi gidiyo bakalım ne çıkacak acemi işi benimkisi.

  17. beğenmedim demedim ilaçiçmeli ( senin adını böyle okuyodum.yeni farkettim.)çok güzel ama benim tarzım değil.

  18. Baaak bu kız sıkı tutti furitti izleyicisi çıktı :0)) O ozamanmış şimdi hergün her saat tvler böyle, tutti furitti masum kalır hatta

  19. sesiber diyor ki;Lilacsmell sen sol üst köşeye kırmızı bir nokta kondur istersen,Tutti furitti ha tuttum :0))

    yakında sansürlemezlerse iyi :))dombilii diyor ki;( senin adını böyle okuyodum.yeni farkettim.)

    çok güldüm çok komiksin dombiliii :))cocuklacocuk diyor ki;ay super yaa surpriz oldu….tutti frutti çanta diyerek olaya yeni bir boyut kazandırmak istiyorum:))

    Güzeldi :)Yok mu arttıran?

  20. lolita bence bu olmalı bu çantanın adı…ne dersiniz hatta lolipop da olabilir en meyvelisinden hııımmm….ama bence tutti frutti süper..çin çinnn

  21. lila allah iyiliğini versin emi:)akşamları minik kaçamaklar yapıp bakabildiğim kadar baktım buraya da yazacak zamanım yoktu..sende ne cevher varmış meğersem..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum