Pazartesi, Aralık 5, 2016
Hırsızlık ve hediyeler (havlu kenarı ve diğerleri)

18

havlu kenarı

Merhaba :) Bu hediyeleri bir akrabamın kızı için yaptım. Bakalım beğenecek misiniz?

havlu kenarı

Havlu kenarı süsleme, örgü patik, keçe isimlik…

havlu kenarı

keçe isimlik

keçe isimlik

örgü patik

örgü patik

el yapımı hediyeler

Yazımın başlığına neden hırsızlık kelimesini eklediğimi öncelikle açıklamak istiyorum. Benim çok önceden yapmış olduğum, Pasaj’da oldukça sattığım patiklerimin buradaki resmini en az 5 farklı sitede gördüm. Site sahipleriyle bağlantıya geçmeye çalışsam da başarılı olamadım. Kızdığım olay resmi alıp, yapıştırıp hiçbir şekilde bir link verilmemesi. Pasajımdan çok zaman oldu bunu kaldıralı ve sadece blogumda ve burada var patiklerin resmi. Bu konuda çok fazla bir şey yapılamıyor biliyorum. Ama en azından resmin üzerine kendime ait olduğunu nasıl gösterebilirim? Bir fikircik bekliyorum :)

18 YORUMLAR

  1. bana yapmadın ya onun için çaldılar,onlara ben sööledim.Ben kırk haramilerin başıyımşaka şaka,üzüldüm ama bu öyle çok yapılıyor ki be canım.Aslında yasaile de cezası gösteriliyor ama peşinden gitmek lazım.çatıkatı blogspot bunula yaptığı mücadeleyi blogunda uzun ve ayrıntılı yazdı.bak istersen

  2. anaaam mavişim benim için yapmış örnekli örnekli:)) teşekkür ederim şeker:))nalan ablacım,illa oluyor olacak işte belli bir şey:)) ama burada dolu çalışma yayınlıyoruz onlara mutlaka link veriyoruz. insanlar biraz duyarlı olsa. başkasının işini,kendi işi gibi yayınlayanlara kızıyorum. emek veriyoruz,bir link yapıştırmaya emek vermiyorlar:( şu picassayı halledeyim. photoshop ta varmıydı acaba böyle bşi?

  3. Aymecim photoshopta, photoscapeda var. Onlar link vermiyorsa sen resmine yaz. Başka çare yok canım. Bizde bu siteye başka yerlerde gördüğümüz çalışmaları ekliyoruz ama kimse link vermeden, başkasının emeğini çalıp ben yaptım deyip arsızca bir şey yapmıyor. Dahası yazdığın metni aynen alıp yayınlıyorlar… :(

  4. çok teşekkür ederim neslicim,embircim ve dolunaycım.. beğenmenize sevndim. embircik haklısın,yapacak bir tek o var. denycem en kısa zamanda. bi hastalığı atlatayım da:((

  5. hepsi cok cici.ve kesinlikle imzalamalısın el emeklerinin fotolarını.arkadaşşlar bahsetmiş zaten programlardan…satış yapan bir çok kişinin,başkasının el emeği fotoğrafını koyup,bunun aynısını yaparım,diye yazdıklarını gördüm.ben yaptım demeyince hırsızlık olmuyor zannediyorlar sanırım.sırf bu yüzden fotoların üzerine imza atmaya izin vermiyor diye saış yapılan bir siteden kaldırdım el emeklerimi.kimse garanti veremiyor çünkü çalınmayacağına dair.çok uzattım ama daha dün yaşadığım bir olay var çünkü :)

  6. yaptığın hediyelerin herbiri süper olmuş aymecim, patikler nasılda şirin hele altındaki pitikareli kumaş olayına bayıldım, kapı koluna astığın süs harika, yapılışını anlatırsan sevinirim, hele isim çok ince bir düşünce olmuş, bayılacaklar.

  7. noblessecim senn yaptığın işlerin yanında benmkiler ne ki:)çok sevindim beğenmene. çiçekler yuvarlak kumaş parçalarının içine elyaf doldurarak yaptım,çiçek şekline getirdim. çok zevkli bir iş. ve pofuduk pofuduk oluyorlar. ben kendime de yapmıştım. yıkanınca da formları bozulmuyor. kullanışlı aynı zmanda. isim olayını oğlum için hep yapıcam. ama terzi kendi söküğünü dikemez misali hep erteliyorum. daha gönderemedim bile bu hediyeleri . bakalım bi fırsatım olsa da ulaştırabilsem . taa ankaraya gidecek:)

  8. fındıkkurdum evet çok haklsın. illa bi çare gerekiyor bu duruma. ilk defa başıma geliyor. ama belki de daha bir çok şey aynı durumda. bilmiyorum . araştıramıyorum. insan gerçekten sinirleniyormuş onu anladım:(

  9. aslıcım çok teşekkür ederim güzel yorumun için, çiçekler benim de hoşuma gitti..yapması çok zevkli hemde .

  10. ayme bunlar cok guzel olmus :) bencede etiketlemelisin yaptiklarini heleki satisini yapiyorlarsa kesinlikle etiketleyerek onune gecmelisin;benil simdilik oyle bi calismam yok zaten :))

  11. eline sağlık şekerim, çok ciciş olmuşlar!!!hırsızlık konusunda haklısın hala bişi yapamadıklar bu konuda! mücadeleye devam