Hızlı kanaviçe işleme teknikleri

-

80’li yıllardı..bir gün bir dergide bu örnekleri gördüm ve ” anneee istiyoruuum bunlardan” diye tutturdum..Annem “her işinde olduğu gibi bunu da yarım bırakacaksan hiiç başlama” demişti..aradan kaç sene geçmiş hesap etmek istemiyorum.3 yıl kadar önce elime aldım bitiririm umuduyla ama …..yine olmadı. Bu arada Shane editörüme de kanaviçe ilgili bir yazının altında, bitireceğime dair söz verdim..verdiğim sözün de üzerinden epey bi zaman geçti :) ama en sonunda bitirdim :)

önce çamaşırları yıkadım :)
önce çamaşırları yıkadım :)

Tabi 20 yıldan fazladır beklediklerinden dolayı yıkamak lazımdı ama kaç kere yıkamayı unuttuğumu bile unuttum.

sonra da bi güzel astım:)
sonra da bi güzel astım:)

ütüsüz olur mu? tonlarca çamaşır ütüledim ama her seferinde ütü masasını kaldırdıktan sonra aklıma geldi bunlar :) bu arada zaman su gibi akıyordu.

işler bitti süslendim püslendim..
işler bitti süslendim püslendim..

kanaviçelerimi fotoğraflamak için ise, akşam makineyi elime alıp ” aa ışık yetersiz yarın gündüz çekerim artık” dediğimi ve sonrasında yine kaç kere fotoğraf çekmeyi unuttuğumu da bilmiyorum..

en sonunda kendimi kırlara verdim :)
en sonunda kendimi kırlara verdim :)

beni bilen bilir.benim işlerim hep böyledir. bilmeyenler için şuraya bi göz atmaları menfaatleri icabıdır :)

25 yorum gelmiş

  1. sukut

    rakipsizsin kondor ne deyim ellerine saglık …yalnız şu kendini kırlara veren kızın yuzu mavimi ben mi yanlış bakıyorum bi sorayım dedim,ayrıca yazının başlıgını okur okumaz tuttum yaşasın hızlı bi teknik oley felan :)sonra anladım tabi ama super gorundukleri içinde tutulmaya deger yani allah için…ellerin dert gormesin

  2. nokturn

  3. kondor

    sukut sen bilmezsin 80’li yıllarda kadınlar sakal bırakır onuda maviye boyarlardı…yahu fiyonk o içi turuncu dışı mavi yapılmış tarafımdan amma velakin zamanında yapılan bir iki sıralık hatadan dolayı boyunla bağlantı kısmında sakatlık oluşmuş. Figürün aslında surat hiç görünmüyor anlayacağın.Hemen de görmek zorunda mısın? :) cık cık cıııkbana da öyle rakipsiz falan yazma girerim bak havalara.Ben de işin o değerlendirme kısmında kaldım nokturn bakalım zamanla acelem (!) yok

  4. saatoniki

    bu arkadaşın çamaşırı bulaşığı hiiiç bitmez..kendisi pek titiz sanırım.. zira çamaşır yıkarken ayrı saç-baş elbise, çamaşır asarken hakeza ayrı saç-baş elbise …süslenirken ayrı elbise dışarı çıkarken bambaşka bi elbise ..sakal mevzusuna hiiç girmiyeyim..sepet dışarı taşmış biraz e kadı kızı ya bu arkadş, olur öyle diyelim..

  5. embir

    bu arkadaşın çamaşırı bulaşığı hiiiç bitmez..kendisi pek titiz sanırım.. zira çamaşır yıkarken ayrı saç-baş elbise, çamaşır asarken hakeza ayrı saç-baş elbise …süslenirken ayrı elbise dışarı çıkarken bambaşka bi elbise ..

    Ay çok güldüm ilahi saatoniki :)))

  6. sefa97

  7. saatoniki

    hani nerde? naapmışım? ben peacemaker modeli insanım. rekabet ezeli dostluk ebedi şeklinde sloganım bile vardır..

  8. sefa97

    BU NE?

    ben peacemaker modeli insanım.

    PEEEEEEEEH!

  9. kondor

    arkadaşlar ne zamandır aklımda ganeja yok ortalarda haberi olan var mı?sefa gelmiş ama kızdırmışlar arkadaşımı..cıkcıkcık

  10. kondor

    Oy canbug hocam gelmiş. Hocam tamda konusuna parnak basmışsınız. Şu an yine hızlı etamin tekniklerim için bir çalışma üstündeyim. Bakalım bu ne zaman bitecek.6 kasım olarak burayı tarihle belirlemiş oldum.(tırsı geldi bana ya heman eve varayım bir etamine çarpı atayım.hoyihak perde açılsın)

  11. esinsel

    sevgili kondor, bunlar cok güzel,tam çerçevelik diyeceğim ama,nokturn önermiş zaten ve bende o’nu şiddetle destekliyorum.

  12. kondor

    SORMA HIZLI SEFA HIZLI GİDEN ATIN..NEYSE YAHU.ESİNSEL İNAN HALEN ÖYLECE DURUYORLAR. ISRARLARA DAYANAMAYIP ÇERCEVE YAPTIRACAM FEKAT ASACAK DUVARDA LAZIM .

  13. esinsel

    duvar illaki bulunur,yaptır bence.emeğin daha cok ortaya çıkacak ve yaptıklarıni daha cok beğeneceksin.hiç değilse bir tanesini dene :)

  14. sesiber

    ben bunları görmemişim yaw.bugünlerde bir etamin, goblen işleyesim var, simli etaminler çıkmış hasta oldum onlara, düşünüp taşınıp öyle alayım dedim, aklım onlarda hala.kondor çerçevelettin mi bunları, şööyle parlamayan camla filan, yanyana asılınca pek güzel olur.

  15. kondor

    Yok çerçelevetedim daha çünkü; asacak yere karar veremedim. Bana etamin deme başladım bir şeye nazik olsun diye avrupalarmış onlardan aldım. Gözleri küçük bir de başıma bir iş açtım ya neyse. Bitirebilirsem buran göreceğiz beraber. Ama simli etaminleri görmedim bak. Ay dur aklıma girme daha elimdeki bitmedi.

  16. sesiber

    şık düğmede gördüm, bir de o şerit etaminlerden gördüm, DMC ninmiş o yüzden pek bir pahalıydı. Bu zamanda bunlardan alan var mı dedim. uuuhhh yetiştiremiyoruz dedi tezgahtar çocuk. Simliler de Fransız malıymış. Bir fransız kuma bulup ona istek yapsak fena olmaz. :)))

  17. kondor

    Bildim o şeritleri her gittiğimde öyle aval aval seyrediyorum birde en üst sırada bırkalayamadım ya rahat edemedim. “Fransız kuma” haklısın hem ne dediğimizi anlamaz hem arkamızdan sallayınca biz anlamayız geçinir gideriz.Yalnız şeritlere mutfak perdesi projem var. Fazla tutmaz elimdeki bitsin alacağım.

  18. kondor

    anam yorum görünce bi şaşırdım similing seni ilk görüyorumyolladığın konulara bakıverdim acel tecel aklımda nick kalmamış meğersem. Marifet aldı başını gidiyor artık üyelerin çoğunu tanımaz oluyorum. Neyse, bahaneyle hoşgelmişsin. Etamin işlerimi beğenmişsin yakında etamin kutum yayınlanacak sen asıl onu gör:)

Bir Cevap Yazın

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum