I-IIIHHHHH BEN YAPMADIM :))

-

evet ben yapmadım ama bana hediye olarak geldi. ben de sizlerede fikir versin diye buradan paylaşmak istedim. örmesek bile eski kazaklarımızı da bu şekilde değerlendirebiliriz.ne dersiniz ? efendim ?… ne hediyesi mi? diyorsunuzonu blogumuzda anlattım. beklerim:))bu arada burayı da ziyaret edin derim çok güzel örgü modelleri var:)) ne de olsa kış geliyor :))

yandan görüntüsü
yandan görüntüsü
alt kısmının görüntüsü
alt kısmının görüntüsü

32 yorum gelmiş

  1. selmatozan

    Sevgili semyıl önce ödülün için tekrar tebrik ediyorum:)Hediyelerini güle güle kullan..sepete gelince, çok beğendim hem sade hem süslü,sepet kaplamak isteyenler için çok güzel bir örnek..

  2. SEMYIL

    Nazesencim sağol canım,Selmatozan’cım teşekkürler. ben de çok sevdim sepeti,sizlerede fikir versin istedim.Bahar’cım evet örneğide güzel…teşekkür ederim.

  3. SEMYIL

    Baharyorgun ilgine çok teşekkür ederim.sabahtan beri kendi bloguma ve birkaç bloga daha girişyapamıyorum o yüzden yorumunu göremedim .dolayısıyla da cevaplayamıyorum.çok ilginç ne yaptımsa olmuyor. hala da düzelmedi:((neyseki buraya gelebiliyorum :)) Allahtan

  4. fiamma1

    Ayy cok sinir bozucu :))nerdeyse koluna takıp bana rastlarsın diye sokaklarda gezeceksin, olmaz ama olmaz insanın gözüne gözüne bu kadar sokulmaz sekerim çık çık çık:)))Yürekten kutluyorum canım arkadaşım ve kutlamaya doyamıyorum seni ve bu vesile ile emeği alın teri ile üreterek maddi manevi ödül alan tüm arkadaşlarımı:)

  5. SEMYIL

    Noblesse çok teşekkürler canım.Fiammacımmmm çok görme bu garibe bunu , bu yaşında ilk defa bu duyguyu yaşıyooooo :)))hem sadece kadıköyde bağdat caddesinde dolaşıyorum.söz hiç karşıya gelmem :))) 24-25 eylülde de yanıma almam :)) ama istersen resimlerini getiririm :)))

  6. fiamma1

    Hee heee yok cok gormuyorum hakkın canım arkadasım ve cok da guzel bir paylaşım ayrıca eski kazaklardan pekala yapılabilir. bir cingene sepeti bulmak lazım bir bakim yarın carsı pazara:)

  7. nrhnmrl

    ooooooooo sen şimdi bunlarla neler döktürüsün semyıl abla :)tebrik ediyorum hediyelerde süper güle güle kullan ablacım

  8. SEMYIL

    Fiammacım canım arkadaşım benim :)))şimdi sen sepet bulmalıyım deyince ne aklıma geldi bak:))hani mutfakta kullandığımız şu sebze yıkama kablarımızıgözden çıkardıklarımızı, küçük plastik çamaşır sepetlerimizide böyle kaplayıp geri dönüşüm yapabiliriz. o kapların ikitarafından da delip sap bile yapılır istenirse di mi ????Sibella cımm nerelerdesin özletiyorsun kendini:))Kriizantemcim evet onun için bende buraya getirdim sepetimi , genelde hep kendi yaptıklarımı getiriyorum.hikayesini de uzun uzun anlatmak istemediğimden asıl amacım size sepeti göstermek olduğundan ama merak edenler için de bir seferlik sizleri blogumuza davet ettim. Yoksa buraya bir resim koyup “devamı burada” şeklindeki yazıları tasvip etmiyorum.bu seferlik istisna oldu :)))Nalancımmm böyle bir şey aklıma bile gelmemişti ki :)ama güvenin için teşekkürler canım benim…Nrhnmrl’ cım çok teşekkür ederim de beni o kadar gözünüzde büyütmeyin ne olur. sizlerin yaptıklarını da görüyorum ve biliyorum ….hepinize sevgiler. KADİR GECEMİZ hepimize sağlık ,huzur ve bereket getirsin inşallah

  9. fiamma1

    I-ıhhhhhh olmaz semyılcıgım, mutfakta kullanılmayan taslar tavalar beni kesmez, sen benim sepetimin cirkin olmasını istiyorsun anladım ben onuuuu:)))ama sekil-1 de goruldugu gibi sepetin alasını buldum ve alırkende gulmekten öldüm… satıcı bir sepete bu kadar sevineni herhalde hic gormemiştir:)) 100 ytl dese hicbirseyi gormez alırdım ama adam ne bilsin aklını kullanamadı:)))simdi kaplamak kaldı sadece bir kazak feda olsun ona:)) Hatta bu hali ile bile cok guzellll. Ayrıca minyatur yunlerime de dikkatini cekerim benimkilerde bir nevi iyi arkadaş olma ödülü ve canım arkadasımın hediyesi …bir turlu kullanmaya kıyamıyorum.Ayyy beni gerçekten tanımayan veya da az tanıyan da iyicene kıskanc fesat biri zannedecek sayende.Arkadaşlar valla kotu biri degilim sadece semyılıma takılmak hosuma gidiyor tabii sepeti de begendim benimde sepete ihtiyacım vardı o baska:))

  10. SEMYIL

    Ayyy canımsın benim. arkadaşlar , Fiammayı bir tanısanızhiç bırakmazsınız zaten. onun yüreği kooocaman sevgi yumağı zaten.yünlere bayıldım. Nako nun değilmi geçen kış bende almıştım onlardan minik minik çok güzeller.sepet, biraz abiyane bir tabir olacak ama söyliyecem napiimmm. bizim projeye “cuk” oturmuş. nasılda önüne çıkmış görüyormusun. güle güle kullan canım arkadaşım.yalnız bir fark var onu da belirteyim yoksa çatlarımmmsenin sepet boyuna benimkisi de enine geniş.. :)))kısacası aynısı olamayacak üzgünüm!!!!!!!!

  11. fiamma1

  12. bahar yorgun

    hem sadece kadıköyde bağdat caddesinde dolaşıyorum.söz hiç karşıya gelmem :))) 24-25 eylülde de yanıma almam :))

    ay merak ettim o tarihlerde ne var :))

  13. gonuldenele

    :))Arkadaşım bende tekrar tebrik ediyorum.Güzel güzel işlerle dolup taşsın sepetin inşallah.Fiammacım seninkinide bekliyoruz canımmm..

  14. SEMYIL

    baharyorgun maalesef kalabalık toplantı şu an yok :((Gönüldenele’cim teşekkürler. sen şimdi böyle bir sepetene güzel kumaşlardan kılıf yaparsın kimbilir ?benimkini daha kıyıpda poşetinden çıkaramadım. fotoğraflamak dışında kirlenmesin diye hemen poşetine koydum .sadece gidip gelip seyrediyorum:))şimdi fiammacığımınkini bekliyorum :))

  15. fiamma1

    Arkadaşlar kış gelmedi daha, önce kışlıklar bir çıksın hele…içlerinden bir kazak seçeceğim ondan sonra kaplama işi… simdi buhaliyle kullanmaya devam…yani gönüldenelecigim sıra sen de eğer bir sepetin varsa kapla da gözümüz gönlümüz açılsın.

  16. SEMYIL

    gülseyhancım sağol:)) şimdilik elimdekinin keyfini çıkarıyorum ama buna benzer fikirler oluşmuyor da değilkafamda :)))

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum