Işıklı su kabağı lambası

-

su kabağı lambası
Su kabağı böylesine albenili, janjanlı, kımıl kımıl görüntülere alet olacağını bilebilseydi eminim ki ilk iş olarak ismini değiştirmeye yeltenirdi :)

kabak sarayı

Su kabağından dekoratif çalışmalar yapan bir fani...

7 yorum gelmiş

  1. merakli anne

    merhaba. su kabağından yaptığınız ürünler çok şık ve güzel. ellerinize sağlık. nasıl yaptığınız hakkında bilgi verir misiniz

  2. kabak sarayı

    elde olması gerekenler,
    1 adet kurumuş ham su kabağı
    1 matkap seti ( tercihen spiral uzatması olan hobi seti)
    akrilik yada ahşap renklendirici boya
    renkli ışık istiyorsanız bir miktar boncuk

    Kurumuş ham su kabağının tabanında bir daire açılarak kabağın iç yüzeyi temizlenir.
    çizim yeteneğiniz varsa kabak üzerine beğendiğiniz herhangi bir deseni çizebilir, yada hobi ürünleri satan yerlerden temin edebileceğiniz bir şablonu kabak yüzeyine çizip matkabınıza start verebilirsiniz.
    Hatırlatmakta fayda var. planlamanızı aklınızda hiç bir soru kalmayacak şekilde tamamladıktan sonra delme işlemine başlayın derim… kabaca işlem bu. kabak işlemeye karar verirseniz bilgim çerçevesinde aşama aşama yardımcı olmaya memnuniyetle çalışırım…

  3. gokceng

    Benim çok sevdiğim bir akrabam da su kabağı işliyor. Bu yaz Topkapı’daki cafe’lerden birinde de denk geldim. Işıl ışıl aydınlatıyor etrafını. Kızımın odasında da 1 tane var :) Veeee son olarak da, sizin eseriniz muhteşem olmuş. Gerçekten çokk begendim. Değişik de olmuş. Böylesine denk gelmemiştim. Elleriniz dert görmesin. :)

  4. kabak sarayı

    bakış açınız için ben çok teşekkür ederim. elinizdeki su kabağını arada bir sprey vernik ile verniklerseniz çok ama çok uzun yıllar kullanmanız mümkün. tabi düşürüp kırmazsanız :)

  5. çok güzel bir çalışma gerçekten. Benim de işlenmiş bir su kabağım var ve ben onu resimdeki gibi masa lambası yapmak istiyorum. Alttaki elektrik sistemini nereden edinebilirim?

Bir Cevap Yazın