Pazartesi, Aralık 5, 2016
İskele Alabandaaaaaaaa

İskele Alabandaaaaaaaa

14

İlk model gemimi dedem çam kabuğundan yapmıştı. O günden beri modellere ve ahşaba olan ilgim hiç bitmedi. Planlar, boy boy çıtalar, yapıştırıcılar, halıya dökülen boyalar, bıcırık oğlumla eşime çaktırmadan alelacele yaptığımız temizlikler… Ve hayalimdeki denizde yüzdürdüğüm tekneler. Modelle ilgili diğer fotoğraf ve bilgilere ulaşmak içinkardeşimin sitesine bakabilirsiniz:)

14 YORUMLAR

  1. kardeşi de ben oluyorum efendim,abim diye söylemiyorum bir marifetlidir bir marifetlidir ki sormayın :)) Bu arada 10 Marifet ailesine hoş geldin abicimmm :)

  2. marifetli aile fertlerini aramızda görmek demek yeni projelere yelken açıyoruz demek :))marifetinle hoşgeldin aramıza :))

  3. Örgüeli, Sibella, Noktürn, Embir hoşbuldum. Keşke daha önce üye olsaymışım bu siteye. Böyle bir model aşağı yukarı 15 gün cıvarında bir sürede bitiyor. Tabi ki tam zamanlı bir 15 gün değil. Sıkılmadan yapmak gerekiyor. Çünkü sıkılınca yaptığım işi beğenmiyorum. Yaptığımı bozup yeniden yaptığım çok olmuştur. Süre olarak çok daha fazla zaman alan modellere de var bu arada.