Kabloları saklayın

-

Bu siteyi daha doğrusu fikri gördüğümde bayıldım. Evdeki elektrik, telefon ve bilimum kabloların çirkin görüntüsünden benim gibi mustarip iseniz sizin de hoşunuza gidebilir… Tahta ya da başka malzemeler kullanarak yapması kolay görünüyor.

7 yorum gelmiş

  1. Gamy

    süpperr :) yok ben evin hertarafına yapmayı düşündüm. Kablo yığıntıları gerçekten çok berbattı?peki araya sıkışacak tozlara bir çözüm var mı?Bu da kablolarla birlikte hep büyük bir sorun olmuştur, napsak?

  2. sefa97

    hay ben bu kabloların!nefret ediyorum, kablo kirliliğinden…..gelincik, sakın çocuk odası için düşünme. haklısın görüntü güzel olur amma tehlike arz eder.HAKLISINIZ TOZ KONUSUNDA, YERDEN GÖĞE KADAR HAKLI…:)norraelnorra; görüntü çok şık ve sade, beğenmemeye imkan yok….

  3. cevcev

    çok şirin bir görüntü ama alerji olanlar için hiç sağlıklı değil…biz evdeki kabloları yapı marketler var ordan aldığımız böyle oluk gibi bişi birbirine eklenen inceli kalınlı ve yine aynı ölçüde kapağı olan bişi ama tam adını bilmiyorum…ama fotografı burda :)kesinlikle tavsiye ederim…görüntü kirliliğini ortadan kaldırıyor…

Bir Cevap Yazın