Perşembe, Aralık 8, 2016
Kadife, boncuk işlemeli yastığım

39 YORUMLAR

  1. Şık ama şöyle kadifenin yumuşaklığına dayanıp şekerleme yapmamamız için kum boncuklar var,bu yastıkların dokunulmazlığı var:)

  2. şimdi ben de nerelerdeydin “huzurlukedi ” diyecektim kisesiber yazmış.yastık çok şık olmuş. ellerinize emeğinize sağlık.sanırsam bu işleme yastığın bir tarafında. huzurlu kedi yumşaklığının tadını çıkarmak için öbür tarafında şekerleme yaparsınız :)))

  3. Beğenmenize çok sevindim, hepinize teşekkürler.Huzurlu kedi bu yastık baş koyup, uyumalık değil, yaslanıp iş yapmalık:)

  4. huzurlukedinin kullanım açısından yaptığı kritiğe katılıyorum..savunma yapan noblesse nin itirazları bu katılma durumunu etkilemedi..sesiber in yorumu, uyuyan binikiyüz tilkinin kulaklarını dikmesine neden oldu :)

  5. O zaman koltuğumuza kurulmuş, yastığımıza rahatça yaslanmış iş yaparken, uykumuz gelirse arkasını çevirip şekerleme yapıyoruz.Şimdi tamam sanırım.

  6. vallahi denedim, arkanıza gayet rahat yaslanabiliyorsunuz, hiç acıtmıyo nası inandırsam.Kısa süreli baş da konabilir:))))))

  7. :) şu sıralar böyle boncuklu taşlı yastıklar çok moda gerçekten :) yaslanmak yatmak uyumak için başka bir yastık yapılır misafir gelince ortadan kaldırılıp bunlar ortaya çıkartılır:)

  8. Noblesse diyor ki;vallahi denedim, arkanıza gayet rahat yaslanabiliyorsunuz, hiç acıtmıyo nası inandırsam.Kısa süreli baş da konabilir:))))))

    sevgili Noblesse, size tabiî ki inanıyorum.. kuşkunuz olmasın.. Erken uyanmak isteyenler için o zaman ideal olabilir… hıı, ne dersiniz… Valla sırtı rahat edeni de oturduğu yerden kaldırmak biraz zor:)))