KAFES ÜSTÜNE MOTİF

-

Üç boyutlu motif de diyorlar bu modele biliyorsunuz.Önce istediğiniz biçimde (yuvarlak, kare vb) kafes motifi örüyorsunuz. Sonra da üstünü trabzanlarla dolduruyorsunuz.Kırlent ve paspas da yapılabilir bu yöntemle….Buradan aldım.

ufudik

12 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Bellinda’cığım, önce kafes kafes örüyorsun. Yani ; 3 zincir ya da iki ve bir trabzan şeklinde. Üst sırayı da trabzanların tepesine batarak aynı şekilde yapıyorsun.İstediğin kadar büyük yapabilirsin. Hatta yuvarlak,dikdörtgen vb. yapabilirsin kafesi. Sonra arkadaşım, trabzanların üç kenarına da 2’şer trabzan örüyorsun. Aralarına zincir çekmiyorsun bu kez. Tüm kafesleri aynı biçimde dolanarak dolduruyorsun.

  2. Belindacığım yorum yazmaya fırsatım olmuyor ancak bir bakıp çıkıyorum,bu motifi Derya Baykal yapmıştı bak burada belki yardımcı olur sana

  3. ufudik

    Sudeduru benim haberim yoktu.Verdiğin linke teşekkürler. Çok iyi oldu. Sağolasın arkadaşım.Ben yalnızca 3 tarafını dolanacaksın demişim. Oysa senin verdiğin linkte kimi ırada 3 , kimisinde 2 taraf trabzanlarla dolduruluoyr. Çok daha net görülüyor. Tekrar teşekkürler Sudeduru….Evet Farfin, battaniye de hoş olabilir. Yorgan gibi olur hem de….. Beğendiğine sevindim.Yaparsın Bellinda’cığım, kesinlikle yaparsın. Birkaç yap bozdan sonra … Hepimiz öyle yapmıyor muyuz ki….

  4. ufudik

    Ben Ufudik….Burada bir ciddi adres karışıklığı yaşadığım için adım aysaatleri olarak çıkmış. Tüm arkadaşlara duyurulur. O benim.: Ufudik , nam-ı diğer Ufuk…”Sevindim arkadaşım” diyen de benim..:)))

  5. esinsel

    arkadaşlar örülüşü çok zevkli bir iş.halen elimde ondan biliyorum:)) ama battaniye için sert dolgulu olduğundan pek uygun değil bana göre.denediğinizde anlarsınız zaten.gerçi altı kaplandığında pek hoş da olabilir.deneyin işte:)) yengem yolluklar paspaslar yaptı,ben sadece nihale faslındayım :)) teşekkürler ufudik.

Bir Cevap Yazın