Pazar, Aralık 4, 2016

KAFES ÜSTÜNE MOTİF

12

Üç boyutlu motif de diyorlar bu modele biliyorsunuz.Önce istediğiniz biçimde (yuvarlak, kare vb) kafes motifi örüyorsunuz. Sonra da üstünü trabzanlarla dolduruyorsunuz.Kırlent ve paspas da yapılabilir bu yöntemle….Buradan aldım.

12 YORUMLAR

  1. Bellinda’cığım, önce kafes kafes örüyorsun. Yani ; 3 zincir ya da iki ve bir trabzan şeklinde. Üst sırayı da trabzanların tepesine batarak aynı şekilde yapıyorsun.İstediğin kadar büyük yapabilirsin. Hatta yuvarlak,dikdörtgen vb. yapabilirsin kafesi. Sonra arkadaşım, trabzanların üç kenarına da 2’şer trabzan örüyorsun. Aralarına zincir çekmiyorsun bu kez. Tüm kafesleri aynı biçimde dolanarak dolduruyorsun.

  2. Sudeduru benim haberim yoktu.Verdiğin linke teşekkürler. Çok iyi oldu. Sağolasın arkadaşım.Ben yalnızca 3 tarafını dolanacaksın demişim. Oysa senin verdiğin linkte kimi ırada 3 , kimisinde 2 taraf trabzanlarla dolduruluoyr. Çok daha net görülüyor. Tekrar teşekkürler Sudeduru….Evet Farfin, battaniye de hoş olabilir. Yorgan gibi olur hem de….. Beğendiğine sevindim.Yaparsın Bellinda’cığım, kesinlikle yaparsın. Birkaç yap bozdan sonra … Hepimiz öyle yapmıyor muyuz ki….

  3. Ben Ufudik….Burada bir ciddi adres karışıklığı yaşadığım için adım aysaatleri olarak çıkmış. Tüm arkadaşlara duyurulur. O benim.: Ufudik , nam-ı diğer Ufuk…”Sevindim arkadaşım” diyen de benim..:)))

  4. arkadaşlar örülüşü çok zevkli bir iş.halen elimde ondan biliyorum:)) ama battaniye için sert dolgulu olduğundan pek uygun değil bana göre.denediğinizde anlarsınız zaten.gerçi altı kaplandığında pek hoş da olabilir.deneyin işte:)) yengem yolluklar paspaslar yaptı,ben sadece nihale faslındayım :)) teşekkürler ufudik.