KAFES ÜSTÜNE MOTİF

-

Üç boyutlu motif de diyorlar bu modele biliyorsunuz.Önce istediğiniz biçimde (yuvarlak, kare vb) kafes motifi örüyorsunuz. Sonra da üstünü trabzanlarla dolduruyorsunuz.Kırlent ve paspas da yapılabilir bu yöntemle….Buradan aldım.

12 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Bellinda’cığım, önce kafes kafes örüyorsun. Yani ; 3 zincir ya da iki ve bir trabzan şeklinde. Üst sırayı da trabzanların tepesine batarak aynı şekilde yapıyorsun.İstediğin kadar büyük yapabilirsin. Hatta yuvarlak,dikdörtgen vb. yapabilirsin kafesi. Sonra arkadaşım, trabzanların üç kenarına da 2’şer trabzan örüyorsun. Aralarına zincir çekmiyorsun bu kez. Tüm kafesleri aynı biçimde dolanarak dolduruyorsun.

  2. Belindacığım yorum yazmaya fırsatım olmuyor ancak bir bakıp çıkıyorum,bu motifi Derya Baykal yapmıştı bak burada belki yardımcı olur sana

  3. ufudik

    Sudeduru benim haberim yoktu.Verdiğin linke teşekkürler. Çok iyi oldu. Sağolasın arkadaşım.Ben yalnızca 3 tarafını dolanacaksın demişim. Oysa senin verdiğin linkte kimi ırada 3 , kimisinde 2 taraf trabzanlarla dolduruluoyr. Çok daha net görülüyor. Tekrar teşekkürler Sudeduru….Evet Farfin, battaniye de hoş olabilir. Yorgan gibi olur hem de….. Beğendiğine sevindim.Yaparsın Bellinda’cığım, kesinlikle yaparsın. Birkaç yap bozdan sonra … Hepimiz öyle yapmıyor muyuz ki….

  4. ufudik

    Ben Ufudik….Burada bir ciddi adres karışıklığı yaşadığım için adım aysaatleri olarak çıkmış. Tüm arkadaşlara duyurulur. O benim.: Ufudik , nam-ı diğer Ufuk…”Sevindim arkadaşım” diyen de benim..:)))

  5. esinsel

    arkadaşlar örülüşü çok zevkli bir iş.halen elimde ondan biliyorum:)) ama battaniye için sert dolgulu olduğundan pek uygun değil bana göre.denediğinizde anlarsınız zaten.gerçi altı kaplandığında pek hoş da olabilir.deneyin işte:)) yengem yolluklar paspaslar yaptı,ben sadece nihale faslındayım :)) teşekkürler ufudik.

Bir Cevap Yazın

ufudik

Bahar temalı abajur teraryum

| | 0 Yorum

Gazete kağıtlarından damacana kılıfı

| | 0 Yorum

Fanusta dağ evi – teraryum

| | 0 Yorum

Led aydınlatmalı taş ev teraryum

| | 0 Yorum

Dekoratif ayna çerçevesi – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum

Kendin yap ayakkabılık fikri

| | 2 Yorum