Kanaviçe işlemeli portföy çantalar

-

Kanaviçe işlemeli portföy çantalar yaptım. İnce etamin kumaş üzerine işledim çarpı işi motifleri. Siyah ve krem kahve tonlarında kumaşlar seçtim ben.
Öndeki Kırmızı Başlıklı Kız’ın renk uyumu özellikle harika oldu bence. Bu Kırmızı başlıklı Kız işlemeli portföy çantayı özellile genç kızları düşünerek işledim açıkcası. Kırmızı ponponlarla da süsleyerek dikkat çekici bir model haline dönüştürdüm. Hoşlarına gidecek bir hediye olduğunu düşünüyorum. Kız çocukları kalemlik olarak da kullanabilirler aslında.
Arkadaki modellerimiz ise günlük çanta olarak ya da çanta düzenleyici olarak da kullanabileceğiniz ince ve zarif modeller. Clutch çantaların hepsi fermuarlı dikildi, böylece içinden bir şey düşecek mi endişesi taşımadan rahatlıkla koltuk altında da taşınabilirler.
Hem yaz hem de kış mevsiminde kıyafetlerine uyumlu bir aksesuar olarak zevkinize göre çarpı işi motiflerle işleyerek süsleyebileceğiniz clutch çanta modellerinden siz isteyin biz işleyelim. İstediğiniz şablonu istediğiniz boyutta işleyip dikebiliyoruz.

ba-hem tasarım

Beraber kurduğumuz hayallerin ilkini gerçekleştirmek için attığımız ilk adım ba-hem tasarım.. adından da anlaşıldığı gibi birlikte beraber olarak çıktık bu yola..biz kardeş..biz dost..biz sırdaş.biz biz olmayı başabilen iki kuzeniz aslında .. hayallerimizi ve becerilerimizi birleştirdik ve orataya ba-hem çıktı.. özenle ve sevgiyle yapılan el emeği tasarımlar.. beğeniceğinize emin orak sizlerle paylaşıyoruz.. sevgilemizle ba-hem tasarım

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın