Kapı süsü denemem

-

Kapı süsü
Yaz mevsiminin sıcak günlerinde can sıkıntısından o kadar çok geri dönüşüm ürünü oluşturdum ki. Evde değerlendirecek kumaş boncuk vs. hiçbir şey kalmadı. Bu kapı süsünün çiçeklerini eski şifon gömleğimden, yuvarlak kısmını da su borusundan yaptım. Umarım beğenirsiniz :))

serpil06

...

10 yorum gelmiş

  1. nowacraft

    Çok şık olmuş.Yapraklar çok hoş , kanzashi galiba. Boru da akıllıca bir buluş. Çiçekler, kurdela, renk uyumu nefis, ellerinize sağlık.

  2. melahat.u

    çok şık olmuş ellerinize sağlık.. uzun zamandır bende yapmayı düşünüyorum.. ancak ne malzeme kullanacağıma karar verememiştim.. boru çok akıllıca.. :)

  3. ayamaya

    nasıl da emek vermişsiniz, o şifonlarla satenlerle çalışmak kadar sabır isteyen bir iş daha yoktur , harika görünüyor güle güle kullanın

  4. alaca91

    Harikaa.Emeğinize sağlık. O yaprakları nasıl yaptınız? Bilgi verirseniz çook memnun olurum.. Sevgiler.

  5. yldoz

    Ben kapı süslerini hep sosis simitlerle yapıyorum hep, Su borusuda güzel bir fikir teşekkürler. Kapı süsünüz renkleriyle çok şık olmuş. Ellerinize sağlık.
    yldoz.blogspot.com

  6. serpil06

    alaca91 bi dahaki sefere yaprakları yaparken fotoğrafını çekicem…Anlatması zor olcak benim için :) rapunzel-esk- burası küçük yer…alan olursa elimle koymuş gibi bulurum valla :) Ardından “hanım hanım… “diye başlayan bir cümle :)

Bir Cevap Yazın