kazaktan tulum yaptım

-

Bir zamanlar moda olan bu kazağı kıyıp atamamış, saklamışım.elime geçince kesip ertuğrula tulum yaptım.çok küçükken yaptığım için ölçüyü biraz kaçırmışım bol olmuş. Ama emeklerken çok rahat oldu. Ayrıca annesinin ulaşamadığı tozları da bulup topluyor.

16 yorum gelmiş

  1. embir

    Nalan ablacım ya süper bir insansınız, valla önünüzde saygı ile eğiliyorum.Neduk ablacım size de inşallah hayırlı gelinler, damatlar ve sonrasında da şirin mi şirin torunlar diliyorum :)

  2. nalana

    kazak büyüktü samiyeciğim,ön ve arkayı beden kollardan kol yaptım.yine bir beyaz örgü kemeri de ön bandı ve kol paça ağzı olarak kullandım.4 yıl önceki anneler gününde kendime aldığım overlok makinesiyle dikince de oldu bitti.ama provaya gelememişti bol olmuş.Haklısın nedukcuğum iste iste torun çok tatlı bende bilseydim kızı silah zoruyla 10 yıl önce evlendirirdim diyorum:)))

  3. sefa97

    4 yıl önceki anneler gününde kendime aldığım overlok makinesiyle dikince de oldu bitti.

  4. asyayaren

  5. nalana

  6. sefa97

  7. sefa97

    oooooooooooo…asya sen tam evde kalmışmışsın ya(!)…vah vah…tüh, tüh…PEK HEVESLİ GÖRDÜM SENİ…???

  8. asyayaren

    sorma:))))e ışılay abla hesap etsene 25 yaşındayım 6,5 yaşında kızım var 8 yılımı doldurdum…..şu an yeni evlilik planları yapıyor olmalıydım aslında demi…he he…yaşasın genç anne olmakkkkk:DDDD

Bir Cevap Yazın