Keçeden bebek ürünleri

-

keceden-beyaz-atli-kapi-susu-modelleri
Merhaba :) Epeydir uğrayamıyorum buralara, değil buraya kendi bloguma bile epeydir resim yükleyemedim sipariş yoğunluğundan. Hemen konuya giriyorum, son yaptıklarımdan paylaşıyorum.
Beyazıd bebek için keçe kapı süsü, bu modelde kocaman keçe at figürü 52 cm, kapı süsünün tüm yüksekliği 85 cm’dir.

keceden-beyaz-atli-kapi-susu-modelleri-
En sevdiğim modellerde biridir bu prensli kapı süsü.

kece-prensli-bebek-taki-yastigi
Beyazıd bebek için keçe prens takı yastığı – burada apolet yapmayın unuttum, neyse ki sonra kıyafetini apoletlerle tamamladım.

kece-prensli-bebek-taki-yastigi-3
Beyazıd bebeğin mevlüdü için 62 cm ebatında keçe prens şeklinde altın takı toplama kesesi bulunan takı yastığı diktim.

kece-prensli-bebek-taki-yastigi-
Bu keçe prens takı yastığı, prensli isme özel lohusa tacı ve prens süslemeli, saten kaplama lohusa terliği eski müşterilerimden Yeliz Hanım sevdiği bir arkadaşını bebeği Rüzgar için yapmamı istedi.

kece-prensli-bebek-taki-yastigi-1
65 cm yüksekliğinde keçe prens şeklinde takı yastığım çok sevildi. Yastığa istek üzerine altın toplamak için aştın işlemeli, püsküllü takı kesesi eklenebiliyor.

mavi-lohusa-terlikleri-1
İsme özel lohusa terliği

mavi-lohusa-terlikleri
Keçe prens tasarım lohusa terliği

kece-dis-bebek-sekerleri-
Eski müşterim Tümay Hanım’ın oğluşu büyümüş te dişleri çıkmış – 20 adet keçe, elyaf dolgulu diş magnet diktim diş buğday partisi için.

kece-dis-bebek-sekerleri
11 ay boyunca doğum yaptığımdan beri deliler gibi sipariş yetiştiriyorum, gece gündüz, pazar mazar demeden, nefes almadan ve bir şekilde başardım – canım kızım, meleğim 8 Mart’ta 1 yaşına basacak, ne anneliğimden ne de işimden vazgeçemedim, tebrikler Aylar :)

kece-dis-bebek-sekerleri-4
Keçe diş, taçlı üstelik :)

melek-kanatli-bebek-taki-yastigi
Canan Hanım Yiğit Demir’in annesine hediye olarak bu prens figürlü, isimlik, içi keçe dışı saten kaplama, kenarları incili ve taşlı şeritle süslü lohusa tacı yapmamı istedi.

melek-kanatli-bebek-taki-yastigi-
El kesimli, her zaman zorlandığım harfleri olan lohusa taç modeli.

melek-kanatli-lohusa-taci-
Eski müşterim Pınar Hanım daha önce oğlu Mehmet Toprak için keçe melek kanat kapı süsü ve aynı model kanatlı bebek anı defteri yaptırmıştı bana, aradan zaman geçti bebek doğdu ve ek ürünler Toprak için yapıldı – melek kanadı takı yastığı ve melek kanatlı lohusa tacı.
Lohusa tacı melek kanadı şeklinde tasarlandı – düğmeler burada

melek-kanatli-lohusa-taci
fb hesabım

aylar

Bir Cevap Yazın