Pazar, Aralık 11, 2016
Keçeden dolap mı olurmuş? 2

Keçeden dolap mı olurmuş? 2

21

keçe organizer
Daha önce burada keçeden yapmış olduğum bir dolabımı paylaşmıştım. Bu da ikincisi… Diğer resimleri ve daha nicesi burada.

keçe

Paylaş
wildpoppy

21 YORUMLAR

  1. sevgili wildpoppy ben senin işlerini çok merak ediyorum bakıyorum habire beğeniyor herkes ama ben fotoğraflarını göremiyorum :( acaba sana değil de shaneye mi söylemem gerekiyordu??? uzantısı mı farklı anlamıyorum :( bu kadar yorum alan şeyin güzel olduğundan da emin oluyor daha çok sinirleniyorum göremediğim için :/ lütfen çare bulur musunuz? meraktan çatlıcam :) sana ait hiçbir yazının fotoğraflarını göremiyorum :(

  2. Yağmuryürek hiç fikrim yok bunun nedeni hakkında. Bir tek beni mi göremiyorsun? Bloguma girince de mi göremiyorsun? Bunu bana bildirdiğin için çok teşekkür ederim. Bu tür geribildirimler benim için çok önemli. Blogumu değişik tarayıcısı olan arkadaşlarımdan kontrol ediyorum, ama burada böyle bir problem olabileceği hiç aklıma gelmemişti. Hemen bu problemi site yöneticisine ben bildiricem, bakalım onların bir fikri varmı bunun sebebine dair. Düzelince beni bilgilendirirsen çok sevinirim.

  3. Şöyle ki; imaj yüklerken mutlaka 10marifet.org üzerinden yüklemek gerekiyor, (sitenin sistemini kullanarak yani) kendi blogunuzdan kodları kopyaladığınız zaman bu tarz sorunlar çıkabiliyor.

  4. Anladımmmm, ben kendi blogumdan copy paste yapıyordum. Peki şimdi geçmişi düzeltebilirmiyim? Yağmuryürek ve göremeyen herkesten özür dilerim. Bundan sonra üşenmeyip adam gibi yükleme yapıcam. Becerebilirsemde geçmişi düzeltirim.

  5. Ben böyle bir evde yaşamak istiyorum. Bakarken insanın içini ısıtıyor ve nedense’ Üsküdar’a gideriken aldıda bir yağmur şarkısı’ çalıyor kafamda resimlere bakarken.Çok çok beğendim.

  6. dik durması konusunda problem yaşıyormuşsunuz belki biliyorsunuzdur ama ben yine önereyim işinize yarayabilir. dog diye sert bir tela var onu kullanabilirsiniz dik durmasını istiyorsanız. çanta yaparken kullanışlı bir tela keçede nasıl durur bilmiyorum artık siz deneyeceksiniz.

  7. Cherry Blossom Girl, süpersiniz, ben denemiş ve hakikaten de becerememiştim… çok teşekkür ederim, söz bir daha tembellik etmiycem…

  8. Zulaltan, öneriniz için teşekkür ederim, dog tela konusunu araştıracağım. Belki keçe ile kullanımı uygun olmayabilir (içinde tela görünsün istemem mesela) ama bu sert tela benim başka yerlerde işime yarayabilir. “Ev siluetinde çanta” yapma fikri… neden olmasın… bunu düşünücem… ev temalı bir çanta yapma fantezim vardı ama önerdiğiniz şekilde hiç düşünmemiştim…

  9. Mervedemir, hayat böyle değilmi? Uğraşıyorsun, yemek yapıyorsun mesela, bir de bakıyorsun 10 dakikada bitiveriyor. “Bu kadar uğraşmak niye?” de diyebilirsin, yaparken ve sonuçlandırdığında aldığın keyif’e odaklanarak “uğraştım ama değdi” de diyebilirsin. Sanırım hepimiz yaptığımız işlerden aldığımız hazlar bazında bu iki grup arasında gidip geliyoruz.

  10. öncelikle teşekkür ederim wildpoppy :) sorun çözülmüş – bu yazıları görmemi sağlayan cherry blossom girl :) sana da kocaman bir teşekkür :) -ben malesef sitelerinize girmeiyorum (çalıştığım yerin isitemiyle alakalı)
    bu arada merak etmeme değecek bi çalışmaymış hakikaten şahane olmuş ellerinize sağlık çook beğendim:)

  11. Şimdi aklımdan yağmuryürek acaba görebiliyormu artık sorusu geçti ve tam bunun üstüne cevabınızı gördüm. Çok sevindim problemin çözülmüş olmasına. Artık yeni gönderdiklerimi usulunce yüklüyorum, dersimi aldım… Güzel yorumunuzu da keyifle okuyabiliyorum böylelikle. Ben bu konudaki uyarınız için size çok teşekkür ediyorum. Siz demeseniz benim ruhum bile duymadan bu hataya yapmaya devam ederdim. Sevgiler

  12. :) bende beni dikkate aldığınız için teşekkür ederim bu eserleri görmeseydim -hem gerçekten çatlıyabilirdim- hemde gerçekten zevkten mahrum kalırdım… ellerinize emeğinize sağlık :)