Keçenin Hası Burada

-

Yine keçeden yapılmış bir çanta. Acaba diyorum yaz için ne yapsak, yeni bir takıntımız mı olsa acaba ama ne olacak?

embir

18 yorum gelmiş

  1. lolipu

    Daha keçe ile yapılacak çok şey varrrr. Yazında yapsak keçe olmaz mı? Bu çantaya da bayıldım. Helozonik şeyler de ayrıca hoşuma gider zaten.

  2. sesiber

    Benim daha keçe aşkım bitmedi, hatta ancak öğrendim, elim alıştı. Bu yaz da keçeyle çok çalışacağım gibi geliyor. İstanbuldan keçe stoğumu yapıp döneceğim.İstanbullular keçe nereden alayım? Karşıdan yer tarif edin ama…

  3. embir

    bunu ben yapmadım arkadaşlar, benim de keçe stoğum henüz bitmedi ama hani yazın sıcak olacak diye acaba dedim. Bu arada ben hala İstanbul’a gidemedim ama bu cuma akşamı Kuşadasına gidiyorum 2 hafta oradan yazıcam sizlere.

  4. orece

    Ben izmirde bulamadım metreyle keçe. kemeraltınada baktım karşıyaka çarşıyada sadece kit şeklinde var. bir avuç ham yün 5 tl. arkadaşlar varsa bir bilen banada söylesin acil keçeye ihtiyacım var.izmirde nerde satılır bu keçe.

  5. fiamma1

    heee heee sevgili sesiber ankara dan sipariş verdim ben sevgili nalana ya bir keçeler bir renkler gelmiş sorma, ancak hafta sonu elime alırım ama oyle bıktım keçeden demek yok bizde geliyoruz arkanızdan:)

  6. fiamma1

    Sevgili embir paylaşımın içinde çok teşekkürler, bunları yapmak için 10 fırın ekmek gerekir ama ufaktan başlıyoruz bize de fikir verecek bu keçeler:)) ve sevgili neduk hanım verdiğiniz adreslere tek tek girip bakacağım. gerekirse sipariş verebiliriz insallah, bu arada taş yerinde ağır derler yaa ıstanbulda keçeler gerçekten pahalı bir el sarılmış çitik keçe 8-10 ytl den başlıyor:) metresi 30 ytl ye de var:) ama elimdekiler daha güzel baktım baktım birseye benzetemedim gördüklerimi:)

  7. esinsel

    valla bu güzel çantadan, sizler yaparsınız embircim:)sesibercim,istanbuldaki keçe kaynaklarını bilmediğim için, yardımcı olamayacağım.nazesen, kapalıçarşıda bir yerlerden bahsediyordu.bir görüş kendisi ile istersen.

  8. sesiber

    Ben zaten Ankaradan almıştım Fiamma. Nasılsa İstanbula gidiyorum diye sordum. Olmazsa yine Ankaradan kargoyla isteyeceğim. Burada da çok pahalı. Bir tabaka 7-8 tl. Afyondan aldırmıştık metre işi, o adama da ulaşılamıyor, cebi servis dışı sürekli. Nedukun verdiği Balıkesir adresine de soracağım bakalım.

  9. embir

    Nalan abla keçe arıyordu sizler için ben biliyorum. Demek keçeler bulundu.Nalan abla biz bu yazda keçe yapacakmışız sen bana tam adres verir misin? Bakiim nereden aldıysan bende takviye yapayım.

  10. akemkece

    256 adet renkli keceyi bizde bulabilirsiniz 3 tl fiyatı 1 mt eni var ilgilenen arkadaşlar varsa 0212 556 41 51 ….istanbul göngören… gaziosmanpaşa cd no:75c

Bir Cevap Yazın