18 yorum gelmiş

  1. Daha keçe ile yapılacak çok şey varrrr. Yazında yapsak keçe olmaz mı? Bu çantaya da bayıldım. Helozonik şeyler de ayrıca hoşuma gider zaten.

  3. bunu ben yapmadım arkadaşlar, benim de keçe stoğum henüz bitmedi ama hani yazın sıcak olacak diye acaba dedim. Bu arada ben hala İstanbul’a gidemedim ama bu cuma akşamı Kuşadasına gidiyorum 2 hafta oradan yazıcam sizlere.

  4. Ben izmirde bulamadım metreyle keçe. kemeraltınada baktım karşıyaka çarşıyada sadece kit şeklinde var. bir avuç ham yün 5 tl. arkadaşlar varsa bir bilen banada söylesin acil keçeye ihtiyacım var.izmirde nerde satılır bu keçe.

  5. heee heee sevgili sesiber ankara dan sipariş verdim ben sevgili nalana ya bir keçeler bir renkler gelmiş sorma, ancak hafta sonu elime alırım ama oyle bıktım keçeden demek yok bizde geliyoruz arkanızdan:)

  6. Sevgili embir paylaşımın içinde çok teşekkürler, bunları yapmak için 10 fırın ekmek gerekir ama ufaktan başlıyoruz bize de fikir verecek bu keçeler:)) ve sevgili neduk hanım verdiğiniz adreslere tek tek girip bakacağım. gerekirse sipariş verebiliriz insallah, bu arada taş yerinde ağır derler yaa ıstanbulda keçeler gerçekten pahalı bir el sarılmış çitik keçe 8-10 ytl den başlıyor:) metresi 30 ytl ye de var:) ama elimdekiler daha güzel baktım baktım birseye benzetemedim gördüklerimi:)

  7. valla bu güzel çantadan, sizler yaparsınız embircim:)sesibercim,istanbuldaki keçe kaynaklarını bilmediğim için, yardımcı olamayacağım.nazesen, kapalıçarşıda bir yerlerden bahsediyordu.bir görüş kendisi ile istersen.

  8. Ben zaten Ankaradan almıştım Fiamma. Nasılsa İstanbula gidiyorum diye sordum. Olmazsa yine Ankaradan kargoyla isteyeceğim. Burada da çok pahalı. Bir tabaka 7-8 tl. Afyondan aldırmıştık metre işi, o adama da ulaşılamıyor, cebi servis dışı sürekli. Nedukun verdiği Balıkesir adresine de soracağım bakalım.

  9. Nalan abla keçe arıyordu sizler için ben biliyorum. Demek keçeler bulundu.Nalan abla biz bu yazda keçe yapacakmışız sen bana tam adres verir misin? Bakiim nereden aldıysan bende takviye yapayım.

  10. 256 adet renkli keceyi bizde bulabilirsiniz 3 tl fiyatı 1 mt eni var ilgilenen arkadaşlar varsa 0212 556 41 51 ….istanbul göngören… gaziosmanpaşa cd no:75c

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Balık aplikeli keçe çanta dikimi

| | 1 Yorum

Keçeden yuvarlak kız çocuk çantaları

| | 2 Yorum

Keçeden zincirli kol çantası yapımı

| | 2 Yorum

Keçe portföy yapımı

| | 0 Yorum