Kedime minder yaptım… Köpeğim yattı üstüne..

-

Köpeğim Otis kuruldu kedimin minderine:)

kedim mestan a minder yaptım
kedim mestan a minder yaptım

Merhabalar.. Kedime yaptığım minderi nihayet bitirdim. Tığ ile baş kısmını yaptım. İçine elyaf doldurdum. Gövde kısmını tığla yuvarlak örerek yaptım. Ve siyah düz kadife kumaşı minder şeklinde dikip içine elyaf doldurdum. Ördüğüm yuvarlak siyah beyaz motifi de kadife minderin üstüne diktim. sonra yine siyah kadifeden kuyruk kısmını diktim ama ucuna da beyaz renkte tığla ördüğüm kuyruk ucunu diktim. Kedinin yüzüne de yine tığla yaptığım göz ve burun kısımlarını sonradan diktim. Çok emekli bir iş oldu. Kedim mestan a yaptım bu minderi. Ama köpeğim Otis in çok hoşuna gitti ve o yattı mindere.. Kime niyet kime kısmet..

10 yorum gelmiş

  1. emineozlem

    İlginiz içi çok çok teşekkür ediyorum Alanay hanım.. sizin de emekleriniz çok güzeller.. Sizin de ellerinize sağlık..:)

  2. okuyan

    bayıldımmm… harika olmuş… kedinin yüzünü çok sevimli yapmışsın… ellerine sağlık…artık Mestan için bir tane daha örmelisin:) bunu kaptırmış Otis’e:)))

  3. emineozlem

    Evet okuyan hanım cidden bana yeni bir iş çıktı. Ama ne yapayım benim miniklerin hiç birine kıyamıyorum.. Yalnız size çok teşekkür ederim. İnanın ilham kaynağım siz oldunuz. Sizin yaptıklarınıza bakarak birşeyler yapmaya çalıştım. Sizinkilerin yanına bile yaklaşamaz ama.. Öncelikle sizin ellerinize sağlık. Çok çok teşekkür ediyorum. Sizi yakından takip ediyorum.. Sevgiler selamlar..

  4. turkuazft

    kedi felix e benzemiş,çok sevimli görünüyor ,otiste amma uyanık mestana nispet yapar gibi oturmuş ,mestan istese o mindere otis burak oturmayı yanından bile geçemez ,elinize sağlık, 10 numara olmuş

  5. okuyan

    rica ederim estağfurullah… bende senin yaptığın bu güzel çalışmadan ilham aldım şimdi… çok da güzel yapmışsın… fikrine, emeğine sağlık…lütfen sizli bizli konuşmayalım bundan sonra:)))

  6. emineozlem

    Çok çok teşekkür ediyorum Turkuazft ve okuyan. Sağolun. Valla Otis çok gariban bir köpektir yavrum ama bir gelin köpeğimiz var otis in hanımı Foxy. O çok yaman.. Yine de Mestan her ikisinin de üstünden geliyor maşallah.. :)) Bu arada turkuazft sizin yaptığınız tepsi yenileme dekupaj da süper olmuş. Bir daha ki sefere de onu denemek istiyorum. Bu siteyi çok sevdim. Hem sizin gibi ustalarla tanışmış oluyorum hem de gerçekten sizlerden çok şey öğreniyorum. Hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Sevgiler..

  7. emineozlem

    Çok çok teşekkür ederim Noblesse. Sizin yaptıklarınızın yanında benimkiler hiç kalıyor.. Oğlumuz Otis ve gelin köpişimiz bugün yaz traşı oldular. İkisi de pek çirkinleştiler sormayın.. Çok selam ve sevgiler..

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum