Kendi abajurumu kendim yaparım

-
boncuklu-suslu-parlak-tasli-abajur-susleme

Merhaba… Sitedeki hünerli hanımları tebrik ederek söze başlamak istiyorum. Evimin dekorasyonu ile ilgilenmek yoğun çalışma tempoma rağmen beni dinlendiren en güzel uğraş oluyor. Uzun zamandır bir abajur istiyordum. Ancak istediğim gibi bir şey bulamamıştım. Ben de neden kendim yapmıyorum ki dedim ve bu fikirle gidip kendime sade bir abajur aldım. Şapkası kumaş olan bir abajuru kendi zevkime göre işleyebileceğimi düşündüm. Üzerinde görünen boncuklar ve tüllerin tamamı el emeğim göz nurumdur. Abajur işlemem bittiğinde bunu lambader haline getirmek fikrim oluştu ve bende iki aynı vazodan cam ayak yaptım. Sonuç bu… Beğendiniz mi?

6 yorum gelmiş

  1. MihriPeri

    elinize ve emeğinize sağlık! gerçekten çok şık olmuş. bence uğraştığınıza kesinlikle değmiş! iyi günlerde kullanın…Sevgiler..

  2. smyraaa

    keşke süslenmeden önceki halinide görseydik. Üzerini kapladınızmı tek tek işledinizmi anlamadım ama gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

  3. nese dinc

    teşekkür ederim arakadaşlar :) işlemeye başlamadan resim çekmeyi unutmuşum malesef ama bir kaç foto daha ekleyeceğim.

  4. nese dinc

    İşte arkadaşlar buarada gördüğünüz abajür şapkalarından 2 nolu olanını satın aldım Koçtaş tan. Üzerine boncuk,taş,inci işledim. Sonra kendi vazolarımla birleştirip lambader yaptım. Ne yazıkki bu safhaları fotoğraflamak aklıma gelmedi. Biran önce bitirip kullanmak isteğime engel olamayışımdan olsa gerek :) birazdan 2 foto daha ekliyorum.

  5. SLM ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE YAPMAK İSTİYORUM AYAKLIK PVC KAPLAMA ŞAPKA TELİ NERDEN ALABİLİRİM İSTANBULDA BİLGİ RİCA EDİYORUM TSK.

Bir Cevap Yazın

Hat motifli sukabağı abajuru

| | 0 Yorum

Sukabağından Osmanlı ibrik lambası

| | 0 Yorum

Ikea tertial lamba yenileme (diy)

| | 0 Yorum

Su kabağından lamba

| | 6 Yorum

Kar küreme aracı şeklinde gece lambası yapımı

| | 2 Yorum

Gaz lambası boyama

| | 5 Yorum

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Kendin yap lambader

| | 1 Yorum

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum