Kendi abajurumu kendim yaparım

-
boncuklu-suslu-parlak-tasli-abajur-susleme

Merhaba… Sitedeki hünerli hanımları tebrik ederek söze başlamak istiyorum. Evimin dekorasyonu ile ilgilenmek yoğun çalışma tempoma rağmen beni dinlendiren en güzel uğraş oluyor. Uzun zamandır bir abajur istiyordum. Ancak istediğim gibi bir şey bulamamıştım. Ben de neden kendim yapmıyorum ki dedim ve bu fikirle gidip kendime sade bir abajur aldım. Şapkası kumaş olan bir abajuru kendi zevkime göre işleyebileceğimi düşündüm. Üzerinde görünen boncuklar ve tüllerin tamamı el emeğim göz nurumdur. Abajur işlemem bittiğinde bunu lambader haline getirmek fikrim oluştu ve bende iki aynı vazodan cam ayak yaptım. Sonuç bu… Beğendiniz mi?

6 yorum gelmiş

  1. MihriPeri

    elinize ve emeğinize sağlık! gerçekten çok şık olmuş. bence uğraştığınıza kesinlikle değmiş! iyi günlerde kullanın…Sevgiler..

  2. smyraaa

    keşke süslenmeden önceki halinide görseydik. Üzerini kapladınızmı tek tek işledinizmi anlamadım ama gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

  3. nese dinc

    teşekkür ederim arakadaşlar :) işlemeye başlamadan resim çekmeyi unutmuşum malesef ama bir kaç foto daha ekleyeceğim.

  4. nese dinc

    İşte arkadaşlar buarada gördüğünüz abajür şapkalarından 2 nolu olanını satın aldım Koçtaş tan. Üzerine boncuk,taş,inci işledim. Sonra kendi vazolarımla birleştirip lambader yaptım. Ne yazıkki bu safhaları fotoğraflamak aklıma gelmedi. Biran önce bitirip kullanmak isteğime engel olamayışımdan olsa gerek :) birazdan 2 foto daha ekliyorum.

  5. SLM ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE YAPMAK İSTİYORUM AYAKLIK PVC KAPLAMA ŞAPKA TELİ NERDEN ALABİLİRİM İSTANBULDA BİLGİ RİCA EDİYORUM TSK.

Bir cevap yazın

Kar küreme aracı şeklinde gece lambası yapımı

| | 2 Yorum

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum