KİLİM DOKUMA DUVAR SÜSÜ YAPIMI

-

kilim dokuma tekniği çok sevdiğim bir teknikbu teknikle pekçok şey yapılabiliniyorben yelek bile yaptım iki taneçok yöresel bir havası oldu onları da ekleyeceğim ilerideduvar süsleri kolyeler kemer hatta cep telefonlıkları bile yapabiliyorsunuzyapım aşamalarını resimlerde görebilirsinizyapacağınız tasarladığınız eşyayı şema haline getirip tahta üzerine koyup çivilerinizi çakıyorsunuzbir cm 3 çivi olacakhem üstte hem altta karşılıklı çalılacaklarçiviler arasına çözgü ipinizi geriyorsunuz gererken tasarladığınız yerlere boncuklarınızıda dizmelisinizboncukları dizerken çözgü üpü aşağı inerken boncuğu koyup çözgü ipi yukarıdaki çiviye çıkarken tekrar boncuk içinden geçecek bu arada altlara aparat koyacaksanız aparatlarınızıda çözgü ipine ekleyeceksiniz yukarıdaki çiviye çıkarkenseçtiğiniz yünler çözgülerin bir altından bir üstünden giderken de vermeyi tasarladığınız desenleri vermeye başlıyorsunuzbittiğinde çivilerden çıkarıyorsunuz.

8 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    süper birşey ama beni aşar bu cici arkadaşım:(elimde küçük bir kilim parçası var, ondan yapsam duvar süsünü, olur mu:?

  2. DenDenAk

    harika olmuş siz yapmışsınız etiketlerden anladım ellerinize sağlıkyazıdan tam olarak çıkaramamıştım bugün anlayışım az

  3. Figen abla

    ablam o kadar da güzel anlatmışsın ki,hayranlıkla okudum..bunu hemen sık kullanılanlara ekliyorum…harikasın sen

  4. cicibisiiiy

    çok teşekkürler arkadaşlarsevgili acemi olmayan acemi hobici arkadaşım elindeki kilimden olmaz mı hiç duvar süğsü elbette olurdoğuda mardin vs yerlerde duvar süsü çok kullanılıyor dizilerde hep görüyorum özellikle baklava şekilinde ve uçlarına püsküller boncuklar takılmış o kadar şıklar ki kesinlikle elindeki kilimden çok şık şeyler olurhüya nın hobi programı vardı ya hatta resmini çektim arkada gene baklava şeklinde duvar süsü vardı kilim bence çok harika çok şık bir malzemehadi hadi yap ve ekle görelim olur mu?

Bir Cevap Yazın