Kırkyama, kurdele nakışı ve iğne oyası bir arada

-

kırkyama iğne oyası

Bu kırkyamayla çok çalışma yaptım. Her gördüğümü de yapmak istiyorum. İnanın bulaşan kurtulamıyor. Bu da kırkyama ile iğne oyası bir arada bir çalışmanın görüntüleri… Kurdele nakışı da eksik değil.

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

38 yorum gelmiş

  1. sibeltunay

    Maviş şimdi gördüm .DUYGULARININ GÜZELLİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. Sanada hayırlı ramazanlar canım.Nasıl yaptım bende bilmiyorum.Beş yıl önce kırkyamaya başlamıştım.İlk çalışmamdı.Elimdeki iğne oyalarınıda bunun içerisinde kullanmıştım.Hatta ben bu örtüye İÇİNDE ne ararsan var diyorum.Öptüm.

  2. sibeltunay

    Mavişim çoçuklar burun kırın ediyor.Benimle hiç ilgilenmiyorlar.Sen öğren diye beni zorluyorlar.Mecburen yavaş öğreniyorum.Bak onlara bir kızdım yazı bile yolladım.Sanki onlar gibi bilgisayarla doğdum.Maviş sana dantel masa örtüsü gösterecektim hatırladınmı?Aynı dantel örtüyü bende pazarda buldum demiştim.Fotoları çektim.BİLĞİSAYARA yükleyemedim.İlk fırsatta gösterecem.

  3. sibeltunay

    Mavişim fotoğraf makinesinden nasıl yüklüyor bizim çocuklar ,inan hiç görmedim.Keyflerini,boş vakitlerini kollamaktayım.Abla bunuda öğren dersen vallahi yandım.Ama bu gidişe hız dayanmıyor.Mecburen onuda öğrenecem galiba.Bilmediğimi sorarım canım sağol.

  4. acemihobici

    bulaşamadım ki bir türlü şu kırkyamaya:(((( ancak çiftyama yapabiliyorum ben o kadar:(((((ellerine sağlık, harika çalışmalar bayıldım:)))

  5. sibeltunay

    Acemihobi ben de 45 imden sonra bulaştım.Renklerle dans ediyorsun gibi ya da bulmaca çözer gibi.Beni hem dinlendiriyor hem de uğraştırıyor.Bloğumda sehpa örtüleri var.Fikrin olsun bakmak istersen.Teşekkürler.Alt yazımdan da girilebiliniyor.

  6. sevimli hayat

    crayz yani çılgın işi diye geçiyor adı bende çok seviyorum ama denemedim henüz ben çok fazla karışık iç içe girmiş şeyleri sevmiyorum ama görüntü olarak güzel tabizaten adı bu yüzden çılgın işi

  7. Noblesse

    evet crazy tekniği görmüştüm, daha sade olmasını istersen süslemeleri hafifletebilirsin aslında renkler zaten çok değil.

  8. sibeltunay

    Noblese çok teşekkürederim.Benim ilk işlerimdendir.Zaten iki renk kumaşla çalışmıştım.Bordo ve lila.Çok zevk almıştım.Hemen başla derim.Pişman olmazsın inan.

  9. sibeltunay

    Sevimli hayat senin yaptığın kırkyamalı yorganların yanında benim ki bir avuç kalır.Bende senin cesaretine hayran kaldım.Büyük işe cesaretim yok.Ama içimde gidiyor hani.Bloğundakilerde ayrı ayrı güzel.

  10. Noblesse

    4-5 parça değişik şekillerde kesilmiş artık kumaşlardan yapmıştım ama onlara crazy denmez tabii, böyle süslemeleri de yok, seninki çok çok güzel olmuş.

  11. sibeltunay

    Çok teşekkürler.Ben buna KARMAŞA takmıştım adını.Meğer sizden duydum kreyz,çılgın iş,bende zaten karmaşa diyorum ki isabet olmuş.Çok güldüm adlara.

  12. sibeltunay

    Ben de baktıkça gülesim geliyor.Ne varsa elimdekileri doldurmuşum içine.Ogünkü ruh halimi görüyorum şimdi.Kreyzi……deli kızzzzzzzzz.

  13. sibeltunay

    Arkadaşlar değiştirdim resimleri,çok kolaymış,hemen de eklediler.Burada çok ince dantel örnekleri var belki ilginizi çeker.

  14. BynFavori42

    sibel ablaa sen kaptın bu işi harika resimler olmuş yakından görünce ne kadar şahane olduğunu bi kere daha görmüş olduk

  15. sibeltunay

    Teşekkürler favori,gerçekten kaptım bu işi.Siz gösterdiniz değiştir yazısını,inan görmemiştim.Senin yoyoları yakın çektim.Ama şu elimdekiler kurusun, bilgisayara daha aktarmadım.Hepsini birden aktaracağım.Aktarma işine daha el atmadım.Çocukları bekliyorum.

  16. BynFavori42

    Teşekkürler ablacım yakında onada el atarsın her konuda marifetlisin maşallah:)) acele etme ablaların güzeli müsait zamanda eklersin onlarıda. Yaptığın işlere bayılıyorum inşALLAH. Çocuklara sorarlar ya büyüyünce ne olmak istersin diye bana sorsalar ay o kadar maharetlisin ki sibel abla olmak isterim :)))

  17. sibeltunay

  18. sibeltunay

    Alya ‘cım geçmiş olsun.soğuk algınlığı mı? Ayrıca teşekkür ederim canım.Yaparsın bunda ki işler kafadan attım.Bir yerden şablon falan yok.Dantelleri ben üretdim.Belli dantelleri hep değiştirdim.

  19. farfin

    hayran kaldım,sibelim bu ne böyle!!!!!!!!!!!!!!!! nefis olmuş ellerin dert görmesin,birde maşallah dicem sana:))

Bir Cevap Yazın

İğne oyası çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

İğne oyası ve boncuklu fular kenarı

| | 0 Yorum

İğne oyası fular kenarı modeli

| | 0 Yorum

İğne oyası takılar

| | 0 Yorum

İğne oyası ve örgü çiçekli ayraçlar

| | 0 Yorum

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum