Kırkyama pike takımı…

-

Çeyizleri açmışken annemin yaptırdığı kırkyama pike takımlarının da fotoğrafını çekeyim dedim. Bildiğimiz kırkyama, motifli modellerden farklı bir takım bu. O yüzden kırkyama denir mi bilemedim ama tümü elde yapıldı onu biliyorum. Ben çok beğeniyorum bunları.. Hem yatak örtüsü olarak ta kullanılabilir.

Bu kardeşimin ki, benim pikenin fotoğrafını çekemedim, bunlar son hurçtan çıktı, çok yorulmuştuk..Kardeşim güle güle sağlıklı günlerde kullan inşallah..EE sizde beğendiniz mi? :)

18 yorum gelmiş

  1. dilevser

    :) teşekkür ederim beğenmene çok sevindim, benim de var :) ama benimkinde bir köy işli tavuğu deresi köylü kızı evi ağacı :) Bir dahaki sefere çekerim onu da :)Sağol ablacım

  2. annenotlari

    ay insan inanamıyor böyle şeyleri görünce. kullanmaya kıyılmaz ama kullanmayınca da insanın içinde kalıyor uzak kalıyormuş gibi.harika..!

  3. dilevser

    SEMYIL teşekkürler canım, yapan cidden güzel yapardı.Noblesse cim, canım sağol, bir dahaki çeyiz dökümünde daha çok fotoğraf çekerim. :) Çok fazla şey var tabi ki çeyizde ama bildiğimiz klasik şeyler, değişik olan benim beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum..dshandmade arkadaşım sağolasın, beğenmene gerçekten çok sevindim :) Tamam ilk fırsatta çıkartıp benim pikemi ve bir kaç şeyi daha ekliycem :)annenotları teşekküler, bence de insan kullanmaya kıyamıyor ama kullanılarak eskimesi çeyiz sandığında beklemesinden daha iyi ve anlamlı :)

  4. limonyesili

    Bu da kırkyama tekniği, aynen geometrik motiflerde olduğu gibi kağıttan kalıplar kesilerek yapılıyor. Bu arada çok tatlı bir manzara, insan kullanmaya kıyamaz gerçekten :)

  5. dilevser

    julisims teşekkür ederim.embircim beğenmene sevindim canım :)limonyeşili, nasıl yapıldığını bilmiyorum ben bildiğim tüm dikişlerinin elde dikildiği.. teşekkür ederim kardeşim adına da :)sserap, sağol canım amin diyim bende :)adadenizi teşekkürler arkadaşım, yapanı görmüyorum onun yerine ben aldım teşekkürü :)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum