Perşembe, Aralık 8, 2016
koltuk takımımı yeniledim

koltuk takımımı yeniledim

15
eski hali
eski hali

Arkadaşlar, yedi senelik bir koltuk takımım var. Henüz bir yırtığı söküğü yok ve bu yüzden değiştirmek de bana gereksiz geliyor. Ama insana değişiklik de gerekiyor. Önümüz yaz hem de. Bunların hepsi birleşince, bir marketten promosyon sepetinden aldığım çok amaçlı örtülerle bir değişiklik yapmaya karar verdim. Bahar temizliğinin akabinde, koltukları iyice sildikten sonra, aşağıdaki şekilde örtüleri örttüm. Üçlü yastığımı da ikili yaptım. Şimdi hem değişik oldu, hem de yazın ayda bir yıkayıp serebilirim. İki tane de köpeğim olunca şart zaten bu. Komple salon takımımı yaptım bu şekilde ve bana 40 tlye mal oldu. Ne dersiniz, yeni koltuk almaktan veya kaplatmaktan iyi değil mi? son hali içerde:

yeni hali
yeni hali

15 YORUMLAR

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.ne tesadüf ki bende kanepemin yüzünü değiştirdim ve burada paylaşmak için yazım sırada onay bekliyor:)))

  2. İşte bu, sevgili acemihobici, yorum istiyorsan yazarım seve seve buna:)) Harika olmuş , renkler uyumlu olmuş,ekose cok severim, modern olmuş,kırmızı çok yakışmış,ellerine sağlık:)) ammmaaa yastıklardan biri ters konmuş galibaaaa:)) Bu arada hepimiz döşemeciliğe soyunduk galiba semyılda yenilemiş koltuğunu bakecez ve görecez, ben de balkondaki iskemlelere kılıf diktim harıl harıl ama üşendim resim çekmeye madem öyle az kaldı bitince göndereyim ben de…tuanaderin e de katılıyorum ayrıca,isim değiştirmek farz olmuş:)sevgiler fiamma

  3. Teşekkür ederim arkadaşlar.Bahar geldi, insan yenilenmek istiyor tabi, hepimiz harıl harıl makul ve mantıklı değişiklikler içine girmişiz, ne güzel. Yanlıııııııızzzzz, bu kış, yağmurda, sokakta tir tir titrerken, hasta olarak bulduğum ve iyileştirip sahiplendiğim bir yaşlarındaki Fıstık kızımı kimse beğenmedi galiba:(Bıdık oğluma kardeş aldım onu:)Haklısın Fiamma, hemen düzelticem yastığı:)Hadi arkadaşlar, merakla bekliyorum sizinkileri, eminim benimkinden güzel olmuşlardır ve olacaklardır…..

  4. :) ben o sevimli şeyi farkettim ama sanki yazı ilk yayınlandığında yoktu da sonradan değiştirilerek gelmiş gibi gördüm.Yanılıyormuyum????

  5. acemihobici (bence “hobiustası” ) kanepeye bakınca aklımdan hemencecik ah bu güzelliğin tüyleri yapışır buralaradiye geçirdim:))) ben ancak uzaktan severim onları fobim var. asla dokunamam . kuşlara bile.. ama o asil ve masumduruşu gözümden kaçmadı..:)))ben koltuklarımı kaplayalı bir kaç ay oldu aslında da burayagetirmeye fırsat olmamıştı. güzel bir tesadüf oldu .:)))

  6. Bizim saçlarımız ne kadar dökülüyorsa o kadar dökülüyor köpeklerimin tüyleri. Aşılarını hiç ihmal etmesem da, ayaklarını, ağızlarını vb. sürekli silip temizlesem de neticede köpekler ve ben de köpeksever biri olarak ne onlardan vazgeçebilirim ne de temizlikten. Zaten kılıf yapmak istememin en büyük sebebi de onlar aslında, kokusu değişti mi atıp makineye yıkamak için.sibelcim, fıstık ilk resimde de oradaydı senin gözünden kaçmış herhalde, sevgiler;)

  7. ellerinize sağlık cok güzel olmuş buarada bende yildiz32 katılıyorum artık ismini değiştirseniz iyi olucak çünkü acemilik bi yeriniz kalmadı :) tekrar elinize sağlık…