Kolyeye Uygun Hediye Kutusu

-

kutu kaplama
Ne zaman takı gibi hediyeler alsam, genelde verilen kutuları hiç beğenmiyorum, bu tarz şeylere özen gösteren biriyim. Bu yüzden hediyeye uygun kutuyu da kendim yapmayı tercih ediyorum :) Bu sefer yine bir doğum günü hediyesi için kutu yaptım :)

kutu kaplama

kutu kaplama

Senaat

19 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bu kutuyu alacak kişi kesinlikle çok şanslı, güzel bir hediye :) içindeki de hediyeye dahil mi ? kutu kutu pense senaat bize kutu yapmayı öğretse :D çok zarif her zaman ki gibi :)

  2. Senaat

    herzamanki gibi cok guzel bir yorum yazmissin zulaltan,cok tesekkur ederim :) resimdeki kolye kendi kolyem. arkadasima kutuyu verdigimde icinde set olarak hem kolye hem kupeleri vardi :) hediyelerini cok begendi ve gorur gormez kutuyu benim yaptigimi anladi :)

  3. senayatilgan

    Poşet bile uyumlu kutuyu geçtim yani :) Kutu ustası senaat diye anılacaksın yakında, döktürmüşsün yine…. Birkaç gün sonra benim doğum günüm kutu yetiştiremezsen üzülme ama seneye de versen olur :)

  4. tugbacanyurt

    ya resimlerini görünce bu işi şu kişi yapmış diyorum artık defter ve kutu görüncede senaat diyorum senayatilgan haklı kutu ustası

  5. Senaat

    cok tesekkur ederim zulaltan :) iyi dusunmussun,kolyeyei ayri resimlersem bence kolye yapma isine meraklilar cok daha da guzellerini yapar :)

  6. Senaat

    evet senayatilgan her detayina kadar uyumlu olmasini cok seviyorum :) postayla yada kargoyla yurtdisndan bisey yollamak biraz sorunlu olabiliyor ama arastirmaktayim bir yolunu bulursam hediyelerimi daha uzaklara da yollayabilirim :)

  7. Senaat

    tesekkur ederim ugurbocegiatolyesi :) kare seklinde kutu yapabiliyorsaniz dikdortgeni de kolaylikla ve cok guzel yapabileceginize inaniyorum :)

Bir Cevap Yazın