Pazartesi, Aralık 5, 2016
Kolyeye Uygun Hediye Kutusu

Kolyeye Uygun Hediye Kutusu

19

kutu kaplama
Ne zaman takı gibi hediyeler alsam, genelde verilen kutuları hiç beğenmiyorum, bu tarz şeylere özen gösteren biriyim. Bu yüzden hediyeye uygun kutuyu da kendim yapmayı tercih ediyorum :) Bu sefer yine bir doğum günü hediyesi için kutu yaptım :)

kutu kaplama

kutu kaplama

19 YORUMLAR

  1. bu kutuyu alacak kişi kesinlikle çok şanslı, güzel bir hediye :) içindeki de hediyeye dahil mi ? kutu kutu pense senaat bize kutu yapmayı öğretse :D çok zarif her zaman ki gibi :)

  2. herzamanki gibi cok guzel bir yorum yazmissin zulaltan,cok tesekkur ederim :) resimdeki kolye kendi kolyem. arkadasima kutuyu verdigimde icinde set olarak hem kolye hem kupeleri vardi :) hediyelerini cok begendi ve gorur gormez kutuyu benim yaptigimi anladi :)

  3. Poşet bile uyumlu kutuyu geçtim yani :) Kutu ustası senaat diye anılacaksın yakında, döktürmüşsün yine…. Birkaç gün sonra benim doğum günüm kutu yetiştiremezsen üzülme ama seneye de versen olur :)

  4. cok tesekkur ederim zulaltan :) iyi dusunmussun,kolyeyei ayri resimlersem bence kolye yapma isine meraklilar cok daha da guzellerini yapar :)

  5. evet senayatilgan her detayina kadar uyumlu olmasini cok seviyorum :) postayla yada kargoyla yurtdisndan bisey yollamak biraz sorunlu olabiliyor ama arastirmaktayim bir yolunu bulursam hediyelerimi daha uzaklara da yollayabilirim :)

  6. tesekkur ederim ugurbocegiatolyesi :) kare seklinde kutu yapabiliyorsaniz dikdortgeni de kolaylikla ve cok guzel yapabileceginize inaniyorum :)